۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
رئیس جمهور پنجشنبه به قم می‌آید/ رفع مشکلات صنعتگران و کشاورزان
استاندار قم:

رئیس جمهور پنجشنبه به قم می‌آید/ رفع مشکلات صنعتگران و کشاورزان

قم- شاهچراغی، استاندار قم از سفر رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیئت دولت به قم در روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی طی سخنانی اظهار داشت: در ادامه سفرهای استانی رئیس جمهور، روز پنجشنبه ۹ دی‌ماه، استان قم میزبان آیت الله رئیسی و تعدادی از اعضای هیئت دولت خواهد بود.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر، اظهار کرد: بازدید از محلات قم، برخی صنایع و همچنین دیدار با مراجع و علما از جمله برنامه‌های این سفر است.

استاندار قم با بیان برنامه‌های مردمی رئیس جمهور در سفر به قم، اضافه کرد: رسیدگی به موضوعات مهمی چون اشتغال، مسکن، مسائل فرهنگی اجتماعی و آب و توسعه شهری در دستور کار قرار دارد.

وی با تأکید بر تهیه بسته‌های جامعی شامل مسائل و مشکلات مردم و ارائه به هیئت دولت و نهاد ریاست جمهوری، ادامه داد: شخص ریاست محترم جمهور بر خروجی و نتیجه محور بودن برنامه‌های سفر در راستای حل مشکلات و مسائل مردم تأکید ویژه دارد.

شاهچراغی با بیان اهتمام استان برای انتقال خواسته‌ها و مسائل مردم به رئیس جمهور در این سفر، تصریح کرد: به دلیل شرایط کرونایی و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و حفظ سلامت عمومی مردم، دیدارها با مردم عمومی نیست و دیدار با اقشار در دستور کار است.

وی در ادامه، برگزاری جلسه‌های متعدد با مقام‌های دولتی برای این سفر را مورد توجه قرار داد و گفت: ۲ جلسه در سطح وزیران، معاون اول و معاون اجرایی رئیس جمهور در تهران و یک جلسه نیز با معاون اجرایی رئیس جمهور در استان داشتیم و در خصوص مسائل زیرساختی در حوزه کلان طرح‌هایی که در قم مطرح است و همچنین حوزه‌های اجتماعی فرهنگی مصوبه‌های خوبی تنظیم شده که ظرف یکی دو روز آینده کارهای نهایی آن انجام خواهد شد تا به جهت کمی، ریالی و زمان‌بندی به طور رسمی توسط رئیس جمهور اعلام شود.

استاندار قم ادامه داد: با وزیران مختلف که حوزه کاری آنها مرتبط با قم است، از جمله راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی جلسه‌هایی را برگزار و صورت جلسه‌هایی نیز مصوب شده است.

وی همچنین صنعت، کشاورزی و راه به ویژه راه‌های درون استانی و همچنین زیارت و پذیرایی از مسافران را از مسائل مهم این استان دانست و گفت: زائران و میهمانانی که به قم می‌آیند، بخشی از بار آنها بر دوش مردم است که دولت باید کاری کند، این بار برداشته شود.

شاهچراغی بیان کرد: در مجموع مقدمه‌های کار انجام شده و در برنامه نهایی سفر که نشست خبری است، رسماً اعلام خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۶٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha