۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
تاب آوری بخش خصوصی آذربایجان شرقی بیشتر از سایر استان ها است
عضو هیات رئیسه مجلس:

تاب آوری بخش خصوصی آذربایجان شرقی بیشتر از سایر استان ها است

تبریز- عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: تاب آوری بخش خصوصی در آذربایجان شرقی نسبت به سایر استان ها بیشتر است و این موضوع قوی بودن بخش خصوصی را نشان می دهد.

به گزارش بازار، روح‌الله متفکر آزاد در جمع فعالان بخش خصوصی تبریز با اشاره به نقاط قوت و ضعف بودجه سال آینده اظهار کرد: یکی از نقاط قوت بودجه سال آینده این است که میزان درآمدها و هزینه ها در حوزه عمومی کشور، ۲۸ درصد بالانس منفی دارد و این موضوع خوبی است به این معنا که در بودجه، دولت بار کمی بر دوش تولیدکنندگان تحمیل می کند.

حمایت از تولیدکننده ضروری است
دیگر نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو نیز در این جلسه افزود: باید محکم پشت تولیدکنندگان بایستیم زیرا اگر کار تولیدکنندگان تعطیل شود، کشور از حرکت خواهد ایستاد.

مسعود پزشکیان با اشاره به ضرورت رصد مشکلات تولیدکنندگان افزود: باید به میزانی جلسه کارشناسی در این زمینه برگزار شود تا مشکلات بخش های مختلف اقتصاد به خوبی تبیین شود.

وی ادامه داد: اگر برجام و گفت و گو با دنیا را کنار بگذاریم و FATF را قبول نکنیم، تصور نمی کنم مشکلات حل شود ولی این موارد سیاست دولت است و وظیفه ما این است که هر کاری از دستمان برمی آید برای به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد انجام دهیم.

کد خبر: ۱۲۵٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha