۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۷
شائبه سوءاستفاده تولیدکنندگان لوازم خانگی از بازار بدون رقیب با تولید محصول باکیفیت از بین می‌رود
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

شائبه سوءاستفاده تولیدکنندگان لوازم خانگی از بازار بدون رقیب با تولید محصول باکیفیت از بین می‌رود

از آنجا تحریم فرصتی برای رونق صنعت لوازم خانگی کشور فراهم کرده است، تولیدکنندگان این حوزه باید قدردان این فرصت باشند و تلاش کنند لوازم خانگی را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به بازار عرضه کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی اکبر کریمی درباره ضرورت تولید لوازم خانگی باکیفیت و با قیمت مناسب، گفت: تعیین قیمت مناسب برای هر کالایی تابع عرضه و تقاضا است؛ از آنجا تحریم فرصتی برای رونق صنعت لوازم خانگی کشور فراهم کرده است، تولیدکنندگان این حوزه باید قدردان این فرصت باشند و تلاش کنند لوازم خانگی را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به بازار عرضه کنند، با تحقق این مهم، شائبه سوءاستفاده تولیدکنندگان لوازم خانگی از فضای بدون رقیب ایجاد نمی‌شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی درباره ضرورت رفع مشکلات پیش روی تولیدکنندگان لوازم خانگی نیز افزود: مواد اولیه مورنیاز تولید لوازم خانگی مانند ورق فولادی، پتروشیمی و... باید به سهولت تامین شود تا تولیدکنندگان بتوانند با قیمت مناسب این کالاها را تولید کنند.

وی اضافه کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان مسئول تولید، باید میان تامین‌کنندگان مواد اولیه موردنیاز لوازم خانگی و تولیدکنندگان این صنعت از یک سو هماهنگی ایجاد کند و از سوی دیگر نظارت دقیقی بر فرآیند تولید از نظر قیمت‌گذاری و کیفیت اعمال کند تا لوازم خانگی باکفیت و با قیمت مناسب تولید و عرضه می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس باید برای توسعه بیش از پیش صنعت لوازم خانگی برنامه‌ریزی کرد به گونه‌ای که علاوه بر تامین نیاز داخل بتوان زمنیه صادرات این محصولات را فراهم کرد، ادامه داد: با تولید محصولات باکیفیت و توجه به تحقیق و توسعه در این زمینه علاوه بر صادارت، اعتماد و اطمینان عمومی نسبت به کیفیت محصولات داخلی ایجاد می‌شود.

کد خبر: ۱۲۵٬۳۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha