۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
۲۰ درصد استخراج بیت کوین جهان همچنان در چین انجام می شود| ناکارآمدی سرکوب های دولتی
گزارش ها نشان داد؛

۲۰ درصد استخراج بیت کوین جهان همچنان در چین انجام می شود| ناکارآمدی سرکوب های دولتی

یافته های حاصل از یک گزارش جدید نشان می دهد که ۲۰ درصد از کل استخراج بیت کوین (BTC) در جهان ممکن است با وجود سرکوب گسترده ماه سپتامبر، همچنان در سرزمین اصلی آن، یعنی چین انجام شود.

به گزارش بازار، یافته های حاصل از یک گزارش جدید نشان می دهد که ۲۰ درصد از کل هش ریت استخراج بیت کوین (BTC) در جهان ممکن است با وجود سرکوب گسترده ماه سپتامبر، همچنان در سرزمین اصلی آن، یعنی چین انجام شود. 

اگرچه پکن به دنبال ارائه نمونه ای از استخراج کنندگانی است که همچنان از ممنوعیت استخراج بیت کوین سرپیچی می کنند، با اینحال ظاهرا بسیاری از استخراج کنندگان زیر زمینی همچنان به فعالیت های خود ادامه می دهند.

طبق گزارش CNBC، مقیاس فعالیت های استخراج بیت کوین در چین، ممکن است بزرگتر از آن چیزی باشد که در ابتدا تصور می شد.

این رسانه اعلام کرد که "منابع متعدد" اعلام کرده اند که "بیش از ۲۰ درصد از کل استخراج کنندگان بیت کوین در جهان همچنان در چین باقی مانده اند." سرزمین اصلی استخراج ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت کوین، پیشتر تقریباً سه چهارم هش ریت ماینینگ جهانی را به خود اختصاص می داد و با افزایش سرکوب های گسترده، خروج ماینرها به مقاصدی از جمله قزاقستان، روسیه و ایالات متحده گزارش شده و حتی برخی از آنها تا پاراگوئه نیز مهاجرت کرده اند. 

دیوید، یک شهروند بریتانیایی  در شانگهای است که درخواست کرد نام خانوادگی وی فاش نشود. این فعال صنعت ارزهای دیجیتال در گفتگو با کریپتو نیوز گفت: 

«از آنچه من می‌شنوم، بسیاری از افرادی که در حال استخراج کریپتو بودند، سخت‌افزار خود را خاموش کرده‌اند. آنها فکر می کنند که این ممکن است نوعی طوفان باشد که می توانند از آن عبور کنند. به من گفته شده که آنها در واقع جایی نرفته اند.»

در همین حال، CNBC با یک ماینر ارزهای دیجیتال صحبت کرده که ادعا میکند دستگاه های استخراج ارزی خود را خاموش نکرده است. یک استخراج کننده به نام "بن" نیز گفت که "تجهیزات استخراج خود را در چندین سایت پخش کرده است تا هیچ عملیاتی در شبکه برق کشور برجسته نشود."بن همچنین مدعی شد که برق مورد نیاز خود را از «پشت کنتور» کشیده است!

کد خبر: ۱۲۵٬۰۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha