۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
 راه اندازی دفتر وزارت امور خارجه در زنجان ضروری است
رئیس اتاق بازرگانی زنجان :

 راه اندازی دفتر وزارت امور خارجه در زنجان ضروری است

زنجان-یگانه فرد،رئیس اتاق بازرگانی زنجان بر لزوم  راه اندازی دفتر وزارت امور خارجه در استان زنجان تاکید کرد و گفت: حل و  فصل مشکلات پیش روی تعامل و تبادل تجاری با اوگاند هم مورد تاکید قرار گیرد.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان زنجان ۷۰ شرکت صادر کننده و ۲۷ شرکت وارد کننده دارد،گفت: ظرفیت صادرات استان باید تقویت شود. 

وی با بیان اینکه دارندگان کارت های بازرگانی  در استان زنجان باید فعالیت شان تقویت شود،اظهار کرد: باید دولت حمایت لازم از بخش خصوصی را داشته باشد. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان بر لزوم  راه اندازی دفتر وزارت امور خارجه در استان زنجان تاکید کرد و گفت: حل و  فصل مشکلات پیش روی تعامل و تبادل تجاری با اوگاندا و ایجاد دفتر تجاری در کربلا باید در نقشه راه تجارت خارجی مد نظر قرار گیرد. 

یگانه فرد همچنین بر لزوم حل مشکلات پیش روی دارندگان کارت بازرگانی در خصوص صادرات و واردات  اشاره کرد و ابراز داشت: ۳۷۰ نفر کارت بازرگانی برای صادرات و واردات گرفته‌اند. 

وی بر لزوم حل مشکلات و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی در استان تاکید کرد و ابراز داشت: برای تقویت تولید و ارتقای اشتغال در استان باید مشکلات بانکی و مالیاتی تولید کنندگان رفع شود تا بتوانند قدم های خوبی در بخش اقتصادی استان بردارند. 

کد خبر: ۱۲۵٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha