۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
سهم پایین مازندران در تولید خاویار
استاندار مازندران مطرح کرد؛

سهم پایین مازندران در تولید خاویار

ساری- استاندار مازندران سهم استان را در تولید خاویار پایین دانست و خواستار تشویق سرمایه گذاران در این زمینه شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمود حسینی پور صبح دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان با بیان اینکه صدور مجوز باید در تاریخ مشخصی صورت گیرد، افزود: این درحالی که ما باید دنبال سرمایه گذار برویم و برایش مجوز صادر کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر شکایت هایی از سازمان امور اراضی وجود دارد و باید ما دنبال سرمایه گذار باشیم نه آنکه سرمایه گذار پس از دوندگی های فراوان دست خالی برگردد و اکنون بیشترین شکایت ها در زمینه صدور مجوزها است.

وی افزود: مدیران باید دست کسی را می خواهند مجوز بگیرند، ببوسند نه اینکه سرمایه گذار در پیچ و خم ادارات باقی ماند و یکی از دلایل عدم توسعه استان موانع فراروی صدور مجوز است.

حسینی پور یادآور شد: باید مجموعه ای را تعریف کنیم تا سریع نسبت به صدور مجوزها اقدام شود نه آنکه مردم را گرفتار کنیم و باید تولیدکننده همه توان خود را روی تولید گذارد.

استاندار مازندران تولیدات خاویاری را در استان لازم برشمرد و گفت: سهم استان در تولید ماهیان خاویاری پایین است و باید دوستان را تشویق کنیم تا در این زمینه برنامه ریزی کنیم.

حسینی پور یادآور شد: هرچه مجوز تاکنون پشت درهای بسته مانده باید تا ۱۵ روز آینده تعیین تکلیف شود و صرف یکسال برای صدور مجوز پذیرفتنی نیست.

کد خبر: ۱۲۴٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha