۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
نمایشگاه بزرگ گردشگری منطقه آزاد اروند برگزار شود| لزوم حمایت از هتل‌ها و آژانس‌های هواپیمایی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

نمایشگاه بزرگ گردشگری منطقه آزاد اروند برگزار شود| لزوم حمایت از هتل‌ها و آژانس‌های هواپیمایی

آبادان- نواصر، یک فعال گردشگری خواستار برگزاری نمایشگاه بزرگ گردشگری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند شد.

محمود نواصر در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: متاسفانه اغلب کسب و کارهای حوزه گردشگری طی دو سال گذشته با آسیب جدی مواجه شدند ولی اکنون وضعیت اقصی نقاط کشور آبی شده است و می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی رویدادهای بزرگ نمایشگاهی برگزار کرد.

وی افزود: آژانس‌های هواپیمایی، هتل‌ها، صنایع دستی و سایر بخش‌های گردشگری نیازمند حمایت هستند و باید فضایی برای معرفی بهتر و جبران زیان‌های سال‌های قبل در نظر گرفته شود.

این فعال گردشگری وجود مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند را یک ظرفیت عنوان کرد و افزود: اکنون با توجه به شرایط مطلوب هوا انتظار می‌رود یک نمایشگاه بزرگ گردشگری در این مرکز برگزار شود و همه صنوف گردشگری همچون هتل‌ها، آژانس‌های هواپیمایی، رستوران‌ها و صنایع دستی منطقه حضور داشته باشند و ظرفیت‌ها در سطح کشور معرفی شود؛ در واقع نمایشگاه به صورت بسته کامل گردشگری از همه صنوف این صنعت باشد.

نواصر ادامه داد: همزمان در این نمایشگاه می‌توان جشنواره شیره خرما، جشنواره غذای محلی، ورکشاپ‌های آموزشی، جشنواره پژوهش‌های گردشگری و تجلیل از فعالان گردشگری را برگزار کرد.

وی توضیح داد: باید ترتیبی اتخاذ شود که تحصیلکردگان و فعالان واقعی گردشگری نیز برای این نمایشگاه مشارکت کنند البته رویکرد مدیر فعلی گردشگری سازمان منطقه آزاد تاکنون اینگونه بوده است.

کد خبر: ۱۲۴٬۴۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha