عرضه گوشت، مرغ و تخم‌مرغ در میادین میوه و تره بار
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران خبر داد

عرضه گوشت، مرغ و تخم‌مرغ در میادین میوه و تره بار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: عرضه محصول‌های تنظیم بازار همزمان با فروش ویژه شب یلدا در میادین میوه و تره بار استمرار دارد.

به گزارش بازار، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر استمرار عرضه محصولات تنظیم بازار همزمان با فروش ویژه میادین و بازارهای میوه و تره بار به مناسبت شب یلدا، گفت: گوشت گوسفند و گوساله با نرخ مصوب و مرغ و تخم‌مرغ با قیمت تنظیم بازار در حدود ۲۰۰ میدان و بازار تحت پوشش این سازمان عرضه می‌شود.

سعید راد با اعلام اینکه هر کیلوگرم گوشت مرغ تازه با قیمت ۲۷۷۷۰ تومان و گوشت مرغ منجمد با قیمت ۲۰ هزار تومان و هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ با قیمت ۳۹ هزار تومان در میادین و بازارهای میوه و تره بار به صورت مستقیم بین شهروندان توزیع می‌شود، افزود: هر کیلوگرم شقه گوسفندی نیز با قیمت ۱۱۶۹۰۰ تومان در این مراکز به فروش می‌رسد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از تأکید شهردار تهران برای توسعه بازارهای میوه و تره بار در همه محلات پایتخت خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر ساخت و بهره‌برداری از بازارهای جدید، تجهیز بازارهای موجود فاقد غرفه‌های مواد پروتئینی به این غرف را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم و در نظر داریم تا پایان سال، ۲۰ بازار دیگر را نیز به غرفه‌های محصولات پروتئینی مجهز کنیم.

کد خبر: ۱۲۴٬۴۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha