۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
هزینه کرد ۶۵۲ میلیارد ریالی برای پیشبرد پروژه سد «گرین» نهاوند
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان اعلام کرد؛

هزینه کرد ۶۵۲ میلیارد ریالی برای پیشبرد پروژه سد «گرین» نهاوند

همدان- ستوده، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه سدگرین نهاوند حدود ۶۵۲ میلیارد ریال بوده است.

منصور ستوده در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اعتبار پیش بینی شده از شروع پروژه سد گرین تا ابتدای مهرماه سال جاری برابر ۳۳۶ میلیارد ریال بوده است، عنوان کرد: براساس مجوز ماده ۵۶ با مشارکت بانک‌های کشاورزی، صادرات و تجارت به عنوان سرمایه گذاران در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار هزینه شده برای این پروژه تا تاریخ اعلام شده حدود ۶۵۲ میلیارد ریال بوده است، مطرح کرد: در سال جاری برای پیشروی این پروژه باید سه هکتار تملک شود که تاکنون نیمی از آن به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان با اشاره به اینکه تا پایان سال ۱۴۰۰ یکصدهزار مترمکعب خاکریزی برای این پروژه به انجام می رسد، گفت: از این میزان تاکنون ۵۰ هزار مترمکعب انجام و بالغ بر پنج هزار مترمکعب بتن ریزی صورت گرفته است.

ستوده اضافه کرد: برای پیش روی این پروژه به طول ۱.۵ کیلومتر نیز تا پایان سال جاده جایگزین در نظر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در راستای مطالعه و اجرای پروژه های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شهرستان نهاوند نیز در ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد ۱۱ حلقه چاه مسدود شده است، اظهار کرد: این تعداد تا پایان سال طبق پیش بینی های به عمل آمده به تعداد ۲۰ حلقه خواهد رسید و در این راستا نیز شاهد یک میلیون مترمکعب صرفه جویی در منابع آبی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد ۳۵ دستگاه کنتور هوشمند نصب و تعداد ۱۵ حلقه چاه فاقد پروانه تعیین تکلیف شده است، یادآور شد: با برنامه ریزی های به عمل آمده تا پایان سال جاری تعداد ۷۰ دستگاه کنتور هوشمند در نهاوند نصب و تعداد چاه های فاقد پروانه تعیین تکلیف شده نیز به ۲۶ مورد خواهد رسید.

کد خبر: ۱۲۴٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha