۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۸
مجلس در بررسی بودجه ۱۴۰۱ حامی دغدغه‌ اهالی بازار سرمایه است
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

مجلس در بررسی بودجه ۱۴۰۱ حامی دغدغه‌ اهالی بازار سرمایه است

نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حمایت از بازار سرمایه و برطرف کردن دغدغه‌های مربوط به آن همیشه آماده هستند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که بازار سرمایه می‌تواند فرصت های خوبی برای سرمایه گذاران رقم بزند، پگفت: یکی از مطالبات جدی مردم مربوط به بخش های مختلف اقتصادی به ویژه بورس و بازار سرمایه است.

صدیف بدری افزود: با ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۱ به مجلس شورای اسلامی، به طور قطع بررسی‌های مورد نیاز نمایندگان و اصلاح برخی موارد صورت می‌گیرد به طوری که در حوزه بازار سرمایه که دغدغه بسیاری از مردم کشور است اقدامات جدی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: اقدام دولت در این حوزه برای شروع کار بسیار خوب و قابل توجه بوده است اما باید این موضوع را در نظر گرفت که برای موضوعات مختلفی که ارتباط مستقیم با بازار سرمایه دارند، نظر کارشناسی مجلس، اعمال خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر مدیریت درستی برای ساماندهی بازار سرمایه شکل بگیرد و اعتماد به مردم بازگردد، به طور حتم شاهد روند رو به رشد بازار و تحول بنیادی در اقتصاد کلان کشور خواهیم بود.

بدری خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حمایت از بازار سرمایه و برطرف کردن دغدغه‌های مربوط به آن همیشه آماده هستند و از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

کد خبر: ۱۲۴٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha