۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
تقویت بازار سرمایه در دستور کار است
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار:

تقویت بازار سرمایه در دستور کار است

رئیس سازمان بورس گفت: مقرر شده است صندوق تثبیت تقویت علاوه بر ردیف بودجه مشخصی که در بودجه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده حدود ۱۰ برابر این عدد هم از طریق انتقال سهام و نقدینگی به این صندوق کمک شود.

به گزارش بازار، مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره تصویب کلیات پیشنهادی ۱۰ بندی وزارت اقتصاد و سازمان بورس در ستاد اقتصادی دولت افزود: به سمتی پیش رفتیم که جلوی افزایش شدید هزینه‌های بخش‌های تولیدی صنعتی را بگیریم و از طرفی به صندوق تثبیت بازار سرمایه کمک کنیم.

وی ادامه داد: یک بند که مورد توجه فعالان بازار و با حمایت رئیس جمهور مورد توجه قرار گرفت، موضوع افزایش قدرت صندوق تثبیت بازار سرمایه است تا بتواند در مواقع بحرانی بازار به فعالیت خودش برای ثبات بازار کمک کند.

عشقی خاطر نشان کرد: مقرر شده این صندوق علاوه بر ردیف بودجه مشخصی که در بودجه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است حدود ۱۰ برابر این عدد هم از طریق انتقال سهام و نقدینگی به این صندوق کمک شود تا این صندوق بتواند به وظیفه خودش عمل کند.

وی تصریح کرد: قرار است مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه اضافه شود تا بتواند از سهم‌های بازار حمایت کند و یک جریان ورودی خوبی به بازار تزریق شود.

کد خبر: ۱۲۴٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha