۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
بومی‌سازی ۲۵ تجهیز در پالایشگاه بیدبلند خلیج‌فارس با وجود تحریم‌ها

بومی‌سازی ۲۵ تجهیز در پالایشگاه بیدبلند خلیج‌فارس با وجود تحریم‌ها

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس طی مراسمی همزمان با هفته پژوهش و فناوری با حضور در کارگاه‌های تعمیرات و خودکفایی از ۲۵ قطعه بومی‌سازی شده توسط متخصصان جوان این شرکت رونمایی کرد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، در غیاب سازندگان و تأمین‌کنندگان خارجی از ۲۵ قطعه تجهیزات میکانیکی و ابزار دقیق مرتبط با شیر و پمپ‌های سانتریفیوژ و دوار بومی‌سازی و با برگزاری آیینی رونمایی شد.

محمود امین نژاد، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در جریان بازدید از دستاوردهای کمیته خودکفایی این شرکت گفت: تحریم‌ها و قهر شرکت‌های خارجی زمینه و فرصت بی‌نظیر اعتماد به توان داخل را مهیا کرد.

وی افزود: راهبرد جدی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس به‌عنوان بزرگ‌ترین قطب گازی غرب آسیا با تنوع فعالیت و عملکرد در گستره مأموریت‌ها، توجه ویژه به بومی‌سازی و ایجاد محیط فناورمحور برای جهش در استفاده حداکثری از توان داخل خواهد بود.

بر پایه این گزارش، پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج‌فارس با مجموعه‌های سرپوشیده به وسعت ۱۰ هزار مترمربع و با تأمین تجهیزات به ارزش بیش از ۷ میلیون یورو یکی از مجهزترین و بزرگ‌ترین قطب‌های تعمیراتی در جنوب کشور به‌منظور انجام عملیات تعمیرات و کارگاه‌های خودکفایی را در اختیار دارد.

کد خبر: ۱۲۴٬۲۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha