۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
زمین مورد نیاز مسکن ۳۲۶ فرهنگی در زنجان تامین شد
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

زمین مورد نیاز مسکن ۳۲۶ فرهنگی در زنجان تامین شد

زنجان- بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۳۲۶ فرهنگی در زنجان برای صاحب خانه شدن از طرف راه و شهرسازی استان تایید شدند، گفت: زمین مورد نیاز مسکن فرهنگیان در زنجان تامین شد.

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه فرهنگیان فاقد مسکن در زنجان صاحب خانه می شوند،گفت: زمین مورد نظر از زمین های سازمان ملی مسکن است که برای احداث مسکن متقاضیان طرح اقدام ملی برای قشر فرهنگیان اختصاص یافته است. 

وی با بیان اینکه در جای مناسبی در منطقه شرق شهر زنجان برای فرهنگیان مسکن ساخته می شود،اظهار کرد: فرهنگیان متقاضی در شهر زنجان که در قالب سامانه اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده بودند، به دلیل تغییراتی که در سامانه مذکور ایجاد شده باید تا  پایان آذرماه ثبت نام قبلی خود را حذف و از طریق لینک نهضت ملی مسکن دوباره ثبت نام کنند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان آمار نهایی تاییده شده فرهنگیان متقاضی مسکن در طرح اقدام ملی در شهر زنجان  از سوی راه و شهرسازی استان را ۳۲۶ نفر اعلام کرد و یاد آورشد: تعداد متقاضیان نهایی تاییده شده فرهنگی متقاضی مسکن در طرح اقدام ملی در این استان ۵۶۳ نفر است.  

بیات منش با بیان اینکه با اختصاص این زمین، دیگر نیازی به تغییر کاربری و کم کردن کاربری های آموزشی که به عنوان یکی از راهکارها برای تامین زمین مسکن فرهنگیان در شرق شهر زنجان مطرح شده بود نیست،گفت: در زمان حاضر کارهای مربوط به طراحی مسکن فرهنگیان در اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص زمین اختصاص یافته در حال انجام است. 

کد خبر: ۱۲۴٬۰۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha