اتخاذ تصمیمات لازم برای مدیریت بازار شب یلدا
در جلسه ستاد تنظیم بازار صورت گرفت؛

اتخاذ تصمیمات لازم برای مدیریت بازار شب یلدا

جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رییس جمهور امروز برگزار و تصمیمات لازم برای مدیریت بازار شب یلدا اتخاذ شد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهور، محمد مخبر ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار، با اشاره به برنامه ریزی‌ها و تصمیمات دولت برای کنترل قیمت اقلام و کالاهای ضروری مورد نیاز خانوار گفت: نظارت بر قیمت همه اقلام ضروری است تا شاهد نابسامانی و افزایش بی رویه قیمت‌ها در بازار نباشیم.

مخبر همچنین بر ضرورت تشدید نظارت از سوی سازمان تعزیرات و سایر دستگاه‌های نظارتی تاکید کرد و گفت: نباید اجازه دهیم که هر کس قیمت کالاها را براساس خواست خود افزایش دهد.

در این جلسه گزارشی از وضعیت مایحتاج شب یلدا ارائه و مقرر شد تا سطح ارایه اقلام اساسی شب یلدا در میادین میوه و تره بار با قیمت مناسب و مصوب افزایش یافته و برخی اقلام نیز بصورت هوشمند از طریق سامانه‌های اینترنتی به فروش برسد.

همچنین در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، صمت، سخنگوی دولت و جمعی از مدیران سازمان‌های مربوطه حضور داشتند، گزارشی از وضعیت شبکه توزیع اقلام ارائه شد و با توجه به تاثیرات مطلوب توزیع هوشمند کالاهای اساسی بر افزایش عدالت در دسترسی و کاهش قیمت‌ها مقرر شد تا از ظرفیت اتحادیه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز برای گسترش این طرح استفاده شود.

کد خبر: ۱۲۳٬۹۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha