۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
برگزاری رویداد استارتاپی کارا صنعت ۴ به میزبانی اتاق بازرگانی زنجان
رئیس اتاق بازرگانی زنجان خبر داد:

برگزاری رویداد استارتاپی کارا صنعت ۴ به میزبانی اتاق بازرگانی زنجان

زنجان- یگانه، رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: رویداد استارتاپی کارا صنعت چهار با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور به میزبانی اتاق بازرگانی زنجان برگزار می‌شود.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار به برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های اتاق برگزاری استارتاپ ها و رویدادهایی با محوریت ارتباط بین صنعت و کسب و کارهای نوین و فناوری می‌باشد.

وی از برگزاری رویداد استارتاپی کارا صنعت ۴ با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور به میزبانی اتاق بازرگانی زنجان خبر داد و اظهار داشت: این رویداد بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۲۴ الی ۲۶ آذر ماه در محل اتاق بازرگانی زنجان با محوریت صنایع فناور و و با هدف پاسخگویی به مسائل و چالش‌های فناورانه صنعتی با حضور داورانی از زنجان و سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان پاسخگویی به مسائل و چالش‌های فناورانه صنعتی و حمایت از ایجاد استارتاپ های صنعتی مسئله محور را از جمله اهداف این رویداد عنوان کرد و افزود: جذب سرمایه و تامین مالی برای طرح‌های نوآورانه صنعتی نیز از دیگر اهداف این رویداد می‌باشد.

یگانه فرد صنعت انرژی برق و الکترونیک، اتوماسیون صنعتی، صنعت نرم افزار و اینترنت اشیا و صنایع شیمیایی را از جمله حوزه‌های فناوری در این رویداد اعلام کرد و گفت: این استارتاپ با همکاری مشترک اتاق بازرگانی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان، پارک علم و فناوری، مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و شرکتهای نخ تایر صبا و نمونه ساز بعد سوم برگزار می‌شود.

وی به راه اندازی مرکز شتاب دهنده صادراتی اتاق بازرگانی زنجان طی سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: شرکت‌های فناور و صادرات محور در این مرکز حضور داشته و تولیدات و محصولات خود در حوزه‌هایی که دارای ظرفیت صادراتی می‌باشند را با کمک اتاق بازرگانی زنجان توسعه می‌دهند.

کد خبر: ۱۲۳٬۷۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha