۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
رئیس جمهور برای تحقق وعده های اقتصادی خود اقدام کند
نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس:

رئیس جمهور برای تحقق وعده های اقتصادی خود اقدام کند

علیزاده، نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس ضمن تاکید بر اقدام رئیس جمهور برای تحقق وعده های خود، گفت: باید مردم در سفره های خود تحقق وعده ها را احساس کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محسن علیزاده در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۳ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور، گفت: مردم منتظر تحقق وعده های اقتصادی شما هستند، به معلمان برای تسریع در نظام رتبه بندی، به متضررین بازار سرمایه برای جبران خسارت و به بازنشستگان برای همسان سازی حقوق وعده داده ایم. مردم زمانی وعده ها را می پذیرند که تغییر در سفره های خود احساس کنند. از شما درخواست داریم هرچه سریع تر برای تحقق وعده های خود اقدام کنیم.

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، گفت: علیرغم اینکه بارها از ظرفیت گردشگری اکو و اگروتوریست شهرستان های زیبای سپیدان، بیضا و همایجان گفته ایم به آن توجه نشده، لازم بود زمانی که برای دیدن ظرفیت های استان فارس اختصاص داده بودید از ظرفیت های این شهرستان ها نیز دیدن می کردید.

وی خطاب به وزیر کشور، گفت: از شما انتظار داریم به زیرساخت های شهر زیبای همایشهر توجه ویژه کنید، دستور شما برای توزیع امکانات در این شهر اجرا نشده و شهر بیضا نتوانسته است وجه شهریت خود را پیدا کند. شهر زیبای اردکان نیز جای توسعه ندارد و نیاز است طرح جامع توسعه شهری آن بازنگری شود.

علیزاده خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: عدم توجه به شهرک های صنعتی در حوزه انتخابیه من و وجود مدیران ناکارآمد باعث شده این شهرک ها تاکنون راه اندازی نشده باشند.

کد خبر: ۱۲۳٬۶۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha