۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
برگزاری نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با مدیران بانک‌های دولتی برای اصلاح نظام بانکی
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد

برگزاری نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با مدیران بانک‌های دولتی برای اصلاح نظام بانکی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در سه دوره متوالی مجلس موضوع اصلاح نظام بانکی مطرح شده است بنابراین مقرر شد، همکاری و نشست‌های کمیسیون اقتصادی با بانک‌های دولتی تداوم پیدا کند.

به گزارش بازار، غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نشست مشترک این کمیسیون با مدیران عامل بانک‌های دولتی به منظور بررسی آخرین وضعیت عملکرد و برنامه‌های آتی نظام بانکی کشور گفت: مشکلات نظام بانکی، انتظارات موجود از آنها، احکامی برای اصلاح نظام بانکی در بودجه سنواتی و قانون در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در سه دوره متوالی مجلس قانون اصلاح نظام بانکی مطرح شده و هنوز تعیین تکلیف نشده است و مقرر شد، همکاری و نشست‌های کمیسیون اقتصادی با بانک‌های دولتی به صورت مداوم برای رسیدن به یک نقطه مشترک و رفع مشکلات موجود تداوم پیدا کند.

مرحباء تصریح کرد: در خصوص اعتراضات نظام بانکی نسبت به عدم پرداخت مطالبات آنها از سوی دولت، تعاملات دولت با بانک های دولتی، انتظارات از بانک‌های دولتی در جهت امور مالی و رسیدگی به نیازهای بخش صنعت و بازرگانی کشور نیز مطالبی مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: این جلسات به صورت مداوم برگزار خواهد شد تا بتوان به یک تفاهم و نقطه مشترکی برای اصلاح قانون نظام جامع بانکی رسید.

کد خبر: ۱۲۳٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha