۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
صدور خدمات فنی و مهندسی با تحریم و توقف روبرو شده است
رئیس اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی مازندران:

صدور خدمات فنی و مهندسی با تحریم و توقف روبرو شده است

ساری- میرزایی، رئیس اتحادیه صاردکنندگان خدمات فنی و مهندسی مازندران با اشاره به فعالیت ۶۰ شرکت زیرمجموعه این اتحادیه گفت: صادرات خدمات فنی و مهندسی با تحریم و توقف مواجه است.

غلامرضا میرزایی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه قابلیت صادرات خدمات فنی و مهندسی به کشورهای مختلف را دارا هستیم، افزود: بسیاری از کشورهای حاشیه و همسایه نیاز به خدمات فنی و مهندسی دارند و باید از این ظرفیت بهره گرفت.

وی با اظهار اینکه مازندران از نظر دانش انسانی و فنی در حدی است که می تواند خدمات را به کشورهای مختلف صادر کند، شمار اعضای تحت پوشش اتحادیه را ۶۰ شرکت ذکر کرد و گفت: متاسفانه به دلیل تحریم با توقف کار روبرو شدیم.

وی داشتن ضمانت نامه های بانکی را از جمله نیازمندی های صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ذکر کرد و گفت: باید بسترهای موردنیاز برای صدور این ضمانتنامه ها فراهم شود.

میرزایی ادامه داد: کشورهای همسایه از جمله عراق، روسیه و ازبکستان نیازمند خدمات فنی و مهندسی ما هستند و باید بستر را برای صادرات این خدمات فراهم کنیم.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی مازندران تقویت شرکت های خدمات و فنی و مهندسی برای صدور خدمات را از سوی دولت الزامی برشمرد.

کد خبر: ۱۲۳٬۴۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha