۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
انتصاب سرپرست اداره کل خط و سازه‌های فنی راه آهن

انتصاب سرپرست اداره کل خط و سازه‌های فنی راه آهن

صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی روح‌اله تقی‌زاده را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل خط و سازه‌های فنی شرکت راه آهن منصوب کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه‌وشهرسازی، سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی مهندس روح‌ الله تقی‌زاده را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل خط و سازه‌های فنی شرکت راه آهن منصوب کرد.

تقی‌زاده دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران است و مدیر کل فعلی خدمات ساختمانی و ایستگاهی بوده و از جمله سوابق وی می‌توان به مدیرکل راه‌آهن غرب، مشاور معاونت فنی و زیربنایی، معاون مدیر کل خط و سازه‌های فنی، رئیس گروه برنامه‌ریزی و کنترل پروژه‌های خط و سازه‌های فنی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

در متن حکم تقی‌زاده آمده است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان «سرپرست اداره کل خط و سازه‌های فنی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران» منصوب می شوید. انتظار می‌رود با رعایت اصول تحول‌گرایی انقلابی، کارآمدی و فسادستیزی و با جدیت در راستای تحقق اهداف و راهبردهای شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، ضمن هماهنگی با معاونت محترم فنی و زیربنایی، نسبت به انجام امور محوله اهتمام ورزید.

گفتنی است پیش از این، شاپور ارسلانی عهده‌دار این مسئولیت بود.

کد خبر: ۱۲۳٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha