۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
خرید لوازم خانگی تسهیل شد| بازار آرام و بدون تلاطم است
عضو هیات رئیسه انجمن فروشندگان لوازم خانگی کشور:

خرید لوازم خانگی تسهیل شد| بازار آرام و بدون تلاطم است

رحیمی عضو هیات رئیسه انجمن فروشندگان لوازم خانگی گفت: شرکت های تولیدکننده با ارائه تسهیلات و همچنین جوایز نقدی و غیر نقدی شرایط را برای خرید لوازم خانگی برای مردم فراهم کرده اند.

به گزارش بازار، محمدحسین رحیمی، دبیر اتحادیه لوازم خانگی و عضو هیئت رئیسه انجمن فروشندگان لوازم خانگی کشور شرایط بازار لوازم خانگی را بسیار آرام و بدون تلاطم توصیف کرد و گفت: هیچ اتفاق خاصی در طول یک ماه گذشته رخ نداده است. در بازار لباسشویی شرایط بسیار خوبی را داریم به طوری که کالاهای مازاد بر نیاز بازار در انبارها موجود است.

وی افزود: وسایل خنک کننده مانند یخچال به اندازه مورد نیاز مردم وجود دارد و اساسا به طور کلی همه نیازهای مردم در بازار پاسخ داده می شود و بنابراین آرامش خاصی در بازار وجود دارد.

دبیر اتحادیه لوازم خانگی در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو با اذعان به بالا بودن قیمت لوازم خانگی اظهار کرد: تولید لوازم خانگی در داخل کشور به شکل نرمال در کشور در حال انجام است. البته به دلیل بالا بودن قیمت لوازم خانگی، شاهد کاهش خرید در بازار بوده ایم.

وی درباره برنامه های شرکت های تولیدکننده لوزام خانگی برای ایجاد رونق در بازار بیان کرد: بعضی از شرکت ها، تبلیغات و جوایزی برای خرید در نظر گرفتند. همچنین تعدادی از شرکت های تولیدکننده از طریق کارت های اعتباری اقدام به فروش لوازم خانگی کرده اند. بانک ها نیز روی خرید لوازم خانگی وام پرداخت می کنند که این اقدامات باعث تسهیل در خرید لوازم خانگی می شود.

عضو هیئت رئیسه انجمن فروشندگان لوازم خانگی کشور بیان کرد: شرکت های تولیدکننده با ارتباطی که با بانک ها دارند می توانند نسبت به پرداخت تسهیلات و تسهیل کردن خرید برای مردم اقدام کنند. در این زمینه اتحادیه لوازم خانگی ارتباطی ندارد.

کد خبر: ۱۲۳٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha