۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
وزیر جهاد کشاورزی از پرستاران مرکز پزشکی شهید شوریده تجلیل کرد

وزیر جهاد کشاورزی از پرستاران مرکز پزشکی شهید شوریده تجلیل کرد

وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار از پرستاران و کادر درمان مرکز پزشکی شهید شوریده تجلیل کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز شنبه، به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، با حضور در مرکز پزشکی شهید شوریده با پرستاران و کادر درمان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

در حاشیه این دیدار، وزیر جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران با تبریک روز پرستار به تمام پرستاران و کادر درمان، اظهار کرد: پرستاران در این دو سال اخیر کار پر استرس و پر زحمتی داشته اند و ما تنها می توانیم قدردان این زحمات باشیم.

وی افزود: مرکز پزشکی شهید شوریده متعلق به وزارت جهاد کشاورزی است و خدمات بسیار خوبی را به پرسنل این وزارتخانه ارائه می دهد؛ این مرکز امکاناتی خوبی دارد و به عموم مردم نیز خدمت رسانی می کند.

ساداتی نژاد با بیان این که خدمات رفاهی این بیمارستان برای کارکنان وزارت جهاد کشاورزی بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: نوع خدماتی که در این مجموعه به کارکنان ارائه می شود می‌تواند باعث کارآمدی بهتر پرسنل وزارت جهاد کشاورزی و افزایش عملکرد سازمانی در وزارتخانه شود.

وی، ضمن آرزوی سلامتی برای تمام پرسنل و کادر درمان به خصوص کادر درمان مرکز پزشکی شهید شوریده، عنوان کرد: پرسنل این بیمارستان نقطه اتکا و امید در وزارت جهاد کشاورزی هستند و پشتوانه پرسنل وزارتخانه محسوب می‌شوند.

کد خبر: ۱۲۲٬۹۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha