۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
بررسی لایحه رتبه بندی معلمان؛ فردا در مجلس
عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد

بررسی لایحه رتبه بندی معلمان؛ فردا در مجلس

حاجی دلیگانی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه رتبه بندی معلمان قرار است فردا در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به بحث و بررسی نهایی گذاشته شود.

به گزارش بازار، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: قرار است در جلسه علنی فردا یکشنبه پس از ارائه لایحه بودجه از سوی رئیس جمهور، لایحه رتبه بندی معلمان که گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی است در صحن علنی بررسی نهایی شود.

به گفته وی پیش از این، کلیات این لایحه تصویب و موادی از آن نیز بررسی شده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس که جلسات نظارتی مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود گزارش کمیسیون عمران درخصوص چگونگی اجرای قانون جهش و رونق تولید مسکن ارائه خواهد شد.

وی افزود: در این جلسه از وزیر راه و شهرسازی دعوت شده است تا با حضور در صحن علنی به ارائه آخرین اقدامات انجام شده در این زمینه به نمایندگان و مردم بپردازد.
مجلس در این هفته طرح شفافیت آرای نمایندگان را نیز به بررسی خواهد گذاشت.

رسیدگی به طرح حمایت از مالکیت صنعتی، طرح جهش تولید دانش بنیان و طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل از دیگر دستور جلسات علنی این هفته مجلس خواهد بود.

مجلس همچنین قرار است تقاضای دو فوریت طرح الزام بخش‌های خصوصی در به کارگیری نیرو از طریق ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بررسی کند.

در این هفته همچنین تعدادی از طرح‌های تحقیق و تفحص از جمله تحقیق و تفحص از شرکت شستا، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، عملکرد وزارت نفت، عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، عملکرد شهرداری آبادان و اروندکنار، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و نیز نهاد ریاست جمهوری (در دولت‌های قبلی) به رأی گذاشته خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۲٬۷۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha