۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
تعیین حقوق کارکنان متناسب با تورم تکلیف قانونی دولت است
نماینده مردم خلخال در مجلس:

تعیین حقوق کارکنان متناسب با تورم تکلیف قانونی دولت است

نظری خانقاه، نماینده مردم خلخال در مجلس در انتقاد به عملکرد سازمان برنامه و بودجه تأکید کرد که دولت بر اساس قانون برنامه ششم توسعه مکلف به تعیین حقوق کارکنان متناسب با تورم است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدغنی نظری خانقاه در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۷ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: در آستانه ارائه لایحه بودجه به مجلس هستیم، بر اساس بند (پ) ماده (۲۸) قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف است حقوق کارکنان را متناسب با تورم تعیین کند بنابراین مجلس در این خصوص هیچ‌گونه کوتاهی نخواهد کرد و از دولت هم می‌خواهیم تا به این مهم توجه کند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اجرای رتبه‌بندی حق مسلم معلمان و وظیفه نمایندگان مجلس است. به نظر می‌رسد تعلل صورت گرفته ناشی از مانع‌تراشی‌های سازمان برنامه و بودجه باشد چرا که هیچ کدام از نمایندگان در این زمینه مشکلی ندارند.

وی در ادامه خطاب به هیأت رئیسه خواستار ادامه بررسی ۴ ماده لایحه رتبه‌بندی معلمان در جلسات صحن هفته آتی شد.

این نماینده مردم در مجلس تأکید کرد: شفاف‌سازی حق مردم و تکلیف حاکمیت است، بنابراین این طرح باید هر چه سریعتر در دستور کار مجلس قرار گیرد تا افکار عمومی نیز از منافع آن بهره‌مند شوند.

کد خبر: ۱۲۲٬۳۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha