۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
مردمی بودن، هویت تعاون است
معاون امور تعاون وزارت کار:

مردمی بودن، هویت تعاون است

مسکنی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت روز بیمه در بازدید از شرکت بیمه تعاون گفت: مردمی بودن، هویت تعاون است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی مسکنی، با تاکید بر این مطلب گفت: عملکرد این شرکت به خوبی بیانگر آن است که بیمه تعاون بیش از سهامداران حقوقی بر سهامداران حقیقی تکیه کرده است.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ویژگی‌های مطلوب بیمه تعاون اشاره و اظهار داشت: از ویژگی مثبت این شرکت می‌توان به استفاده از نیروهای جوان، خوداتکایی و بهره‌مندی از تجارب و حضور بانوان در حلقه‌های مدیریتی اشاره کرد.

وی یادآور شد: برای گفتمان‌سازی و تنوع در فعالیت‌ها، باید برنامه‌ریزی بلند مدت را بیش از پیش مورد توجه قرار داد.

مسکنی خاطرنشان کرد: با توجه به نیروی انسانی کارآمدی که در بیمه تعاون مشغول به فعالیت هستند نباید به سهم یک درصدی کنونی از بازار اکتفا کنیم و باید با برنامه‌ریزی مدون و دقیق چشم‌اندازی برای افزایش سهم بازار به ۲ الی ۳ درصد داشته باشیم.

معاون امور تعاون گفت: هویت «تعاون» در این است که در میان مردم باشد و این مهم با توجه به این‌که شرکت بیمه تعاون در تمام رشته های بیمه ای فعالیت دارد، قابلیت تحقق دارد.
در ادامه جواد سهامیان مقدم عضو هیأت مدیره شرکت بیمه تعاون، خلاقیت و نوآوری را از ویژگی های این شرکت دانست.

وی افزود: رعایت حقوق ذی نفعان از دیگر مواردی است که از  امتیازهای بیمه تعاون به شمار می رود.

در  این نشست یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون نیز به گزارش عملکرد این شرکت نیز اشاره کرد و با تشریح اهم اقدامات بیمه تعاون گفت: افتخار می کنیم که در دوران پاندمی کرونا موفق شدیم با ارائه محصول نوآورانه بیمه، مانع توقف کسب و کار بیش از ۳ هزار واحد شویم.

کد خبر: ۱۲۲٬۱۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha