۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
برکت در حال تکمیل خط روند D

برکت در حال تکمیل خط روند D

بررسی روند معاملاتی و کندل های این نماد در یک سال گذشته نشان می دهد که در حال تکمیل خط روند D بوده و آغاز خط روند E  می تواند ارزش این نماد را تا ۳۷۰۰ تومان در گام نخست بالا ببرد.

بازار؛ گروه بورس: نماد برکت در حال حاضر در محدوده قیمتی ۱۸۰۰ تومان در حال معامله است و بررسی روند معاملاتی و کندل های این نماد در یک سال گذشته نشان می دهد که در حال تکمیل خط روند D بوده و در بدبینانه ترین حالت ممکن است تا محدوده قیمتی ۱۰۵۰ تومان هم این روند نزولی ادامه پیدا کند، اما با توجه به اینکه پولبک به خط نزولی را در دسترس دارد احتمال کاهش تا این سطح از قیمت بعید است، همچنین آغاز خط روند E  می تواند ارزش این نماد را تا ۳۷۰۰ تومان در گام نخست بالا ببرد.

برکت در حال تکیمل خط روند D

از نظر تکنیکال باید توجه داشت که اندیکاتورها حمایت از سهم در همین محدوده قیمتی را نشان می دهند، به طوری که آر اس آی حمایت فیبوی ۳۰ درجه را دارد و کامودیتی هم گارد صعودی گرفته و با توجه به اینکه خرید حقوقی از سهم آغاز شده و قدرت خریدار به فروشنده هم نسبت به روزهای گذشته بیشتر شده است این نماد در آستانه تغییر روند قرار دارد.

برکت در سه ماهه بازدهی منفی ۴۷ درصدی و در یک ساله بازدهی ۲۹ درصدی داشته و البته تغییر قیمت سهام به دلیل افزایش سرمایه ای که اخیرا ثبت کرده روی عدد بازدهی موثر بوده است و به عبارتی می توان گفت این نماد نسبت به سایر نمادها اصلاح کمتری داشته و با توجه به برنامه های افزایش تولید واکسنی که در دست اجرا دارد بسیاری از تحلیل گران معتقدند به زودی روند سودسازی این نماد آغاز می شود، به همین دلیل قله قبلی را دوباره فتح خواهد کرد، حالا باید دید در کنار سودسازی شرکت های زیر مجموعه ای برکت، پروژه های این شرکت چقدر می تواند در یی پی اس آن موثر باشد. سال گذشته این شرکت توانسته بود در یک ساله به ازای هر سهم ۴۱ تومان سود بسازد.

کد خبر: ۱۲۲٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha