۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
مدیریت مالی نفت مناطق مرکزی برای چهارمین سال پیاپی گزارش مطلوب دریافت کرد
مدیر مالی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران:

مدیریت مالی نفت مناطق مرکزی برای چهارمین سال پیاپی گزارش مطلوب دریافت کرد

مدیریت مالی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، از سال ۱۳۹۶ طی چهار سال پیاپی موفق به دریافت گزارش مطلوب از حسابرس و بازرس قانونی شرکت (سازمان حسابرسی) شده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، جعفر فیض ثانی با اشاره به دستاوردهای مهم این مدیریت باوجود شرایط سخت و ویروس همه‌گیر کرونا اظهار کرد: طی سال‌های اخیر به‌واسطه مشکلات و چالش‌های ناشی از کمبود نقدینگی، تعیین تکلیف و وصول مطالبات شرکت از اهم برنامه‌های مدیریت امور مالی به شمار می‌روند.

وی درباره رفع گلوگاه‌های مالی گفت: در یک مورد خاص بیش از ۲ هزار نفر ساعت کار برای رفع مغایرت و تطبیق حساب‌های قرارداد توسعه ۱۶ میدان نفتی، انجام‌شده است و بدون اینکه لطمه‌ای به پیشرفت پروژه در جریان توسعه میدان نفتی خشت وارد شود به ترتیب ۳۵۰ میلیارد ریال و ۱۴ میلیون یورو از بدهی‌های گذشته پیمانکار پروژه یادشده تعیین تکلیف و تسویه شد.

مدیریت مالی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران  اظهار کرد: حل ‌و فصل پرونده‌های مالیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تا پایان سال ۱۳۹۸ و پیگیری لوایح مرتبط با سال‌های گذشته که منجر به صدور رأی به نفع این شرکت شد، حدود ۳۰۰ میلیارد ریال در سرفصل‌های مالیات و عوارض بر ارزش‌افزوده و عملکرد سال‌های پیشین از این شرکت کسر شده بود، در سال ۱۴۰۰ به‌ حساب شرکت ملی نفت ایران مسترد شد.

کد خبر: ۱۲۲٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha