۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
دعوت از سرمایه‌گذاران بوشهری برای مشارکت در بازار غذایی و صنایع دستی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲
مدیرعامل بندر تجاری الرویس قطر خواستار شد:

دعوت از سرمایه‌گذاران بوشهری برای مشارکت در بازار غذایی و صنایع دستی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲

بوشهر- مدیر عامل بندر تجاری الرویس قطر از سرمایه گذاران بوشهری دعوت کرد برای مشارکت در بازار غذایی و صنایع دستی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، خالد النعیمی شامگاه سه‌شنبه در نشست با مسئولان شهرستان دیر اظهار داشت: بندر دیر دارای پتانسیل بالایی برای صادرات است و بخش عظیمی از صادرات ایران به مقصد قطر از طریق بندر دیر انجام می‌شود.

وی افزود: افرایش مبادلات کالا بین ایران و قطر از مهم‌ترین اولویت‌های هیات قطری است و در این سفر امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر عامل بندر تجاری الرویس قطر خاطر نشان کرد: قطر همواره شریک تجاری مناسبی برای ایران بوده و انتظار داریم با توجه به برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر، شاهد حضور بیشتر ایران و بویژه استان بوشهر در قطر باشیم.

النعیمی خواستار سرمایه‌گذاری بوشهر در جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر شد و گفت: بازارهای صنایع غذایی و صنایع دستی و توریسم در آستانه برپایی جام جهانی در سال آینده فعال خواهد شد و از سرمایه‌گذاران استان بوشهر دعوت می‌کنیم در این عرصه مشارکت کنند.

وی در ارتباط با ظرفیت پهلوگیری کشتی‌ها در بندر الرویس نیز ابراز داشت: بندر الرویس بیش از ۲۰۰ کانتینر کالا ظرفیت همزمان دارد که البته بزودی افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، هیات عالی رتبه تجاری قطر به منظور شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی بندر دیر از این شهرستان بازدید کردند.

کد خبر: ۱۲۲٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha