۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
اصلاحیه قانون مبارزه با قاچاق؛ حلال مشکلات سازمان تملیکی
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

اصلاحیه قانون مبارزه با قاچاق؛ حلال مشکلات سازمان تملیکی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه اصلاحیه لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به شورای نگهبان ارسال شده گفت: اگر این اصلاحیه تأیید شود در ارتباط با کالای قاچاق برون رفت قانونی خوبی خواهیم داشت.

به گزارش بازار، حجت الاسلام کاظم موسوی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درمورد وظایف دستگاه های متولی در تعیین تکلیف اموال تملیکی با بیان اینکه سازمان اموال تملیکی یکی از سازمان های بزرگ و مهم و تحت نظر وزارت اقتصاد و دارایی است گفت: مسئولیت این سازمان، جمع آوری و تعیین تکلیف اموال و اقلامی است که به استناد قانون در اختیار آن قرار می گیرد تا رسوب نکند.

وی افزود: مهم ترین مشکل این سازمان، عدم تعیین تکلیف اموال در اختیار است و وقتی هم که کالاها تعیین تکلیف نشوند یک نوع سردرگمی ایجاد خواهد شد و یک عده برنده و یک عده هم بازنده می شوند لذا باید مراقب مافیا باشیم.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از ورود دادستانی به این قضیه سخن گفت و افزود: قوه قضائیه با ریاست آیت الله محسنی اژه ای بررسی های خوبی درمورد کالاهای انباشته شده کرده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه اصلاحیه لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به شورای نگهبان ارسال شده گفت: اگر شورای نگهبان این اصلاحیه را تأیید کند در ارتباط با کالای قاچاق برون رفت قانونی خوبی خواهیم داشت و مشکلات سازمان اموال تملیکی نیز حل خواهدشد.

کد خبر: ۱۲۲٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha