۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
آیین نامه داخلی مجلس با رویکرد جلوگیری از ایجاد تورم قانون در کشور اصلاح شود
نماینده مردم نهاوند در مجلس:

آیین نامه داخلی مجلس با رویکرد جلوگیری از ایجاد تورم قانون در کشور اصلاح شود

شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت‌ها به عنوان مجری قوانین نداده اند و مجلس نیز اقدام به تصویب قوانین جدید برای شفاف سازی قوانین قبلی کرده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا شهبازی با انتقاد از تورم قوانین در کشور گفت: در حالی کشورمان با این موضوع روبه‌روست که از نظر میزان قوانین مشکلی وجود ندارد بلکه ایراد اصلی اجرا نشدن قوانین است. قوانین جاری کشور به گونه ای است که دولت با همراهی مجلس می تواند بسیاری از مشکلات موجود را حل کند بنابراین مجلس یازدهم نباید وارد پروسه تصویب قوانین تکراری شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس ادامه داد: تنقیح قوانین در دستور کار مجلس یازدهم قرار دارد که این امر مهم باید با قوت و جدیت بیشتری نسبت به گذشته پیگیری شود.

شهبازی عنوان کرد: آیین نامه داخلی فعلی مجلس یکی از عوامل ایجاد تورم قانون در کشور است که باید اصلاح شود، اما دولت‌ها نیز به عنوان مجری، تن به اجرای قوانین نداده‌اند و مجلس را وادار به تصویب قانون جدید برای شفاف سازی قوانین قبلی کرده است.

وی تاکید کرد: مشکلات موجود در حوزه قوانین می تواند با هماهنگی بین دولت و مجلس بر طرف شود لذا امیدواریم دولت سیزدهم در این راستا قدم های بهتری را بردارد.

کد خبر: ۱۲۱٬۹۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha