۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
خرید یوان چین برای سرمایه گذاری

خرید یوان چین برای سرمایه گذاری

امروزه نقل و انتقالاتی که بین ایران و سایر کشورها انجام می شود، با استفاده از ارز رایج کشور فروشنده صورت می گیرد.

به گزارش بازار، امروزه نقل و انتقالاتی که بین ایران و سایر کشورها انجام می شود، با استفاده از ارز رایج کشور فروشنده صورت می گیرد. یکی از سریع ترین روش های ارسال حواله و نقل و انتقالات ارزی، استفاده از خرید حواله یوان چین است. روز به روز بر ارزش این حواله افزوده می شود. به همین دلیل سرمایه گذاران زیادی در سراسر جهان و حتی از ایران برای دریافت این ارز اقدام می کنند. یوان در حال حاضر هنوز هم به دلار ایالات متحده وابسته است، اما به راحتی سرمایه گذاران زیادی در صنایع مختلف از این روش برای سرمایه گذاری و نقل و انتقالات استفاده می کنند. علاوه بر این، یوان در کلیه اقصی نقاط جهان پذیرش شده و به زودی به یکی از بزرگ ترین ذخایر جهانی تبدیل می شود. یکی از اقدامات مهمی که کشور چین برای تثبیت و افزایش ارزش و اعتبار یوان انجام داده، تنظیم و عقد و امضاء توافق نامه هایی با استرالیا، تایلند، روسیه، ژاپن و ویتنام است. با این کار این کشورها توانستند بدون تبدیل ارز خود به دلار و به صورت مستقیم و با استفاده از ارز یوان معاملات بزرگ در سطح جهان انجام دهند. علاوه بر این، از سال ۲۰۱۳ میلادی تاکنون که چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ دنیا شناخته شده، روز به روز بر ارزش و اعتبار این ارز به ویژه جهت خرید یوان چین برای سرمایه گذاری افزوده می شود. به گونه ای که اغلب کارت های اعتباری از جمله کارت ویزا، امریکن اکسپرس، جِی سی بی و مستر کارت از این حواله استفاده می کنند. یکی از کاربردهای عمده دیگری که خرید یوان چین برای سرمایه گذاران داشته وجود این ارز در سبد ارزهای مرجع در صندوق بین المللی است. به گونه ای که با وجود امکان گسترش شبکه های پرداختی جهانی، هنوز هم بسیاری از افراد از این یوان استفاده می کنند و میزان چاپ این حواله دچار تحول نشده است. در سال های اخیر نیز، علاوه بر افزایش ارزش قیمت یوان، این حواله جزء حدود ۲ درصد از جریان اصلی سرمایه جهانی محسوب می شود. یکی دیگر از تحولات اخیری که یوان در تعاملات ارزی ایجاد کرده، این است که بانک های مرکزی به صورت سراسری در اقصی نقاط جهان به تدریج این ارز جهانی را در خزانه های خود ذخیره کرده اند. هم اکنون تعداد دارندگان ذخایر یوان در سراسر جهان به ۷۰ می رسد.

حفظ سرمایه با خرید یوان

در گذشته سرمایه گذاران بزرگ، جهت سرمایه گذاری و برای جلوگیری از افت سرمایه فعلی خود اقدام به خرید و ذخیره دلار می کردند. اما امروزه دلار در مقایسه با سایر ارزهای جهانی افت شدیدی داشته است. در این میان خرید حواله یوان برای سرمایه گذاری افزایش چشمگیری داشته است. به گونه ای که در حال حاضر یوان به عنوان یکی از رقبای اصلی دلار محسوب می شود. همچنین با ضعیف شدن ارزش و اعتبار دلار، سرمایه گذاران به دنبال راهی از جمله خرید یوان برای حفظ سرمایه اصلی خود هستند. به همین منظور شرکت ها و دپارتمان های معتبر و بزرگی در سراسر جهان از جمله آیسان اکسچنج برای حفظ سرمایه و ایجاد راهی برای سرمایه گذاری راه را برای افراد هموارتر کرده اند. با تکیه بر دانش روز تیم فعال این مجموعه می توانید مراودات مالی، نقل و انتقالات گسترده بین چین و ایران را با اطمینان کامل انجام دهید. به طور کلی ارسال در خواست حواله یوان از این مجموعه با چندین روش و به صورت کاملا اصولی انجام می شود. یکی از بهترین روش های ارسال حواله یوان از آیسان اکسچنج، استفاده از حواله داخلی است. با استفاده از این روش انتقال پول به حساب بانکی شخص یا شرکت یا فروشنده مورد نظر در کشور چین ارسال و واریز می گردد. بدیهی است که در هر کشوری نقل و انتقالات پول و معاملات ارزی با قوانین و شروط مشخصی انجام می شود. اما در صورتی که جهت خرید حواله یوان برای سرمایه گذاری از روش انتقال داخلی استفاده کنید، تا حد قابل توجهی از بروز مشکلات مالی احتمالی و درگیری با قوانین کشور چین جلوگیری می شود.

انتخاب روش امن برای خرید حواله یوان

انتخاب روش امن برای خرید حواله یوان

ارسال و انتقال حواله های ارزی در هر کشور، با توجه به قوانین تصویب شده صورت می گیرد. ارسال حواله یوان به چین نیز روش های مختلفی دارد که هر فرد متناسب با نیاز و درخواست خود می تواند از یک روش استفاده نماید. با این وجود توصیه می شود انجام کارهای نقل و انتقالات و خرید حواله را به شرکت های مجرب و معتبر در این زمینه بسپارید. انواع روش های امن برای خرید حواله یوان برای سرمایه گذاری به شرح زیر است:

حواله سوئیفت: استفاده از این روش، مشمول پرداخت کارمزد برای انتقال حواله‌های بالای ۱۰.۰۰۰ دلار می شود. با دریافت مشاوره از تیم آیسان اکسچنج می توانید برای انتقال دلار و یورو به چین از این روش استفاده نمایید.

۲-     حواله وسترن یونیون: از این روش برای ارسال فوری و خرید و معاملات فوری و حساس استفاده می شود. همچنین می توانید از این روش برای کسب درآمد ارزی و خارج کردن آن به راحتی استفاده نمایید.
۳-     حواله ریا: زمانی که برای نقل و انتقالات و انجام معاملات وقت کافی در اختیار ندارید، انتخاب روش حواله یوان گزینه مناسبی است. این روش نیازی به داشتن حساب بانکی نداشته و سریع انجام می شود.
۴-     حواله RMB: یکی از رایج ترین روش هایی که بازرگانان و تجار ایرانی برای ارسال پول به چین زمان واردات از چین استفاده می کنند، روش حواله RMB است.

نرخ حواله یوان به چین

نرخ حواله یوان به چین

همانند سایر ارزهای رایج در دنیا، نرخ حواله یوان به چین نیز متغیر است. با افزایش رقم ارسالی به این کشور، میزان کارمزد آن کاهش می یابد و در برخی موارد نیز کارمزدی  در مبالغ بسیار بالا از فرد دریافت نمی شود. برای اطلاع از نرخ حواله، و مشاهده قیمت روز یوان اینجا کلیک کنید. با اطلاع از میزان و هزینه ارسال این حواله می توانید متناسب با بودجه و نیاز خود و با دریافت مشاوره از تیم آیسان اکسچنج اقدام به انجام معاملات ارزی، خرید ارز یا محصولات مورد نظر خود نمایید.

کد خبر: ۱۲۱٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha