۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۹
سرمایه‌گذاری ۱۹۲ هزار میلیارد ریالی و ایجاد ۲۴ هزار شغل در حوزه صنعتی استان بوشهر
معاون سازمان صمت استان بوشهر خبر داد:

سرمایه‌گذاری ۱۹۲ هزار میلیارد ریالی و ایجاد ۲۴ هزار شغل در حوزه صنعتی استان بوشهر

بوشهر- بحرینی معاون سازمان صمت استان بوشهر از سرمایه‌گذاری ۱۹۲ هزار میلیارد ریال در حوزه صنعتی استان بوشهر خبر داد و گفت: حدود ۲۴ هزار شغل در این عرصه ایجاد شده است.

 حسن بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سازمان صنعت و معدن و تجارت استان در راستای حمایت از فعالان حوزه صنعت و معدن در استان در سال جاری از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌برد و انتظار داریم شاهد افزایش فعالیت در این عرصه باشیم.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور ۳۳ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، ۳۳ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۱۳۴۴میلیارد ریال و اشتغال ۳۴۳ نفر ایجاد شده است.

بحرینی تصریح کرد: با توجه به دارا بودن شهرک‌های صنعتی و مناطق ویژه مستقر در استان و همچنین صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب استان بوشهر، باید از این پتانسیل در راستای افزایش اشتغال استفاده کنیم.

وی یادآور شد: در شرایط کنونی تعداد ۵۸۴ پروانه بهره‌برداری صنعتی در عرصه‌های مختلف از قبیل کانی غیر فلزی، کانی فلزی و صنایع معدنی در استان بوشهر فعال هستند که بالغ بر ۱۹۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

 بحرینی بیان کرد: حدود ۲۴ هزار شغل در حوزه صنعتی در استان بوشهر ایجاد شده که امیدواریم رضایت خاطر مردم را فراهم کرده باشد.

وی اضافه کرد: از بانک‌های استان بوشهر انتظار داریم در راستای پرداخت تسهیلات کم‌ بهره به صنایع استان نهایت توان خود را به کار گیرند و کوتاهی نکنند.

کد خبر: ۱۲۱٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha