۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۰
صادرات ۶ میلیارد دلاری محصولات پتروشیمی از گمرکات استان بوشهر
معاون اقتصادی استاندار بوشهر خبر داد:

صادرات ۶ میلیارد دلاری محصولات پتروشیمی از گمرکات استان بوشهر

بوشهر- باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از صادرات ۶ میلیارد دلاری محصولات پتروشیمی از گمرکات استان بوشهر خبر داد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ظرفیت صادراتی استان بوشهر می‌تواند افزایش چشمگیری داشته باشد و مدیریت استان در این راستا تمام توان خود را به کار می‌گیرد.

وی افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها" نامگذاری شده و همه باید در این مسیر و حمایت از تولیدکنندگان اهتمام ورزیم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: حجم و ارزش صادرات استان در سال جاری با وجود مشکلات کرونا و تحریم‌ها، رشد محسوسی داشته و امیدواریم باز هم این‌روند تداوم داشته باشد.

باستین از صادرات ۶ میلیارد دلاری محصولات پتروشیمی از گمرکات استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، بیش از ۱۴ میلیون تن محصولات پتروشیمی از گمرکات استان بوشهر صادر شده که بالغ بر ۶ میلیارد دلار درآمد ارزی داشته است.

وی ابراز داشت: میزان صادرات محصولات پتروشیمی در ۸ ماه امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۸ درصد از نظر وزنی و ۷۷ درصد از نظر ارزشی رشد داشته است.

معاون استاندار بوشهر یادآور شد: با تلاش اتاق بازرگانی بوشهر، برای صادرات محصولات و تولیدات کشاورزی نیز اقدامات اساسی انجام شده و به فضل خدا شاهد رشد صادرات کشاورزی و بهبود وضعیت معیشتی کشاورزان و تولیدکنندگان کشاورزی استان بوشهر باشیم.

کد خبر: ۱۲۱٬۸۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha