۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
ارائه برنامه عملیاتی قانون هوای پاک به معاون اول رئیس جمهور
استاندار تهران خبر داد

ارائه برنامه عملیاتی قانون هوای پاک به معاون اول رئیس جمهور

استاندار تهران گفت: استانداری و شهرداری تهران ظرف مدت ۱۰ روز برنامه‌ای عملیاتی و اجرایی را مبتنی بر قانون هوای پاک به معاون اول رئیس جمهور ارائه می‌کند.

به گزارش بازار، محسن منصوری گفت: آلودگی هوا مسئله تکراری و تاریخی تهران شده است و در آخرین جلسه مرتبط با این موضوع در روز شنبه با حضور شش وزیر و مسئولان مرتبط با حضور معاون اول رئیس جمهور تصمیماتی اتخاذ شد.

وی افزود: در این حوزه دو جنس کار بخشی کوتاه مدت همچون جلسات کمیته اضطرار وجود دارد که البته تصمیمات این کمیته تنها مسکن است.

منصوری ادامه داد: بخشی از این تصمیمات قابل اجراست و بخشی دیگر قابلیت اجرا ندارد و همه آن‌ها نیز بر اساس شاخص آلایندگی هوا اتخاذ می‌شود.

استاندار تهران گفت: نظام اجرایی قوی نیاز داریم و در جلسه روز شنبه با محوریت وزیر کشور مقرر شد وزارتخانه‌های نیرو و صمت، استانداری و شهرداری تهران ظرف مدت ۱۰ روز برنامه‌ای عملیاتی و اجرایی را مبتنی بر قانون هوای پاک به معاون اول رئیس جمهور ارائه کنند.

وی ادامه داد: تاکید شده است در بودجه سال آینده برای موضوع آلودگی هوا رقم قابل توجهی اختصاص پیدا کند، البته بخشی از کار تامین بودجه و بخشی دیگر موضوع‌های مدیریتی است.

منصوری گفت: البته این اقدامات برای کوتاه مدت نخواهد بود و باید با تصمیم‌های مناسب این کار را به پیش ببریم.

کد خبر: ۱۲۱٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha