۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
پیش‌بینی سازوکار تامین منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های انتقال آب
سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس تشریح کرد

پیش‌بینی سازوکار تامین منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های انتقال آب

زنگنه، سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس از پیش‌بینی سازوکار تامین منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های انتقال آب خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محسن زنگنه در تشریح نشست امروز(دوشنبه ۱۵ آذرماه) کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس، گفت: ادامه بررسی طرح تامین مالی و جهش تولید دستورکار نشست امروز کمیسیون بود.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه و لات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه‌های انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به مرکز و شمال شرق ایران افزود: مواد بررسی شده در نشست امروز مربوط به طرح‌های آبرسانی بود.

وی اضافه کرد: اجازه به دولت و وزارت نیرو برای تامین منابع مالی موردنیاز پروژه‌های انتقال آب از طریق ابزارهای تامین مالی، یکی از مواد مورد بررسی در جلسه امروز بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم توضیح داد: هرچند در اسناد بالادستی و قوانین دائمی به دولت اجازه داده شده که با استفاده از ابزارهای مختلف منابع مالی اجرای پروژه‌های نیمه تمام را تامین کند اما از آنجا که این احکام کلی است، برخی دستگاه‌ها و ... در برابر انجام آن مقاومت می‌کردند.

سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس تصریح کرد: در طرح تامین مالی و جهش تولید ابزارهایی مانند تهاتر، سوآپ، مشارکت عمومی- خصوصی، استفاده از صندوق پروژه، بازار سرمایه، فایناس های داخلی و خارجی و... و. برای تامین مالی پیش‌بینی شده تا مجریان بهانه ای برای شانه خالی کردن از اجرای پروژه‌ها نداشته باشند.

کد خبر: ۱۲۱٬۸۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha