۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
استراتژی سرمایه‌گذاری در هولدینگ‌های زیرمجموعه صندوق‌ها تغییر می‌کند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

استراتژی سرمایه‌گذاری در هولدینگ‌های زیرمجموعه صندوق‌ها تغییر می‌کند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موضوع تمرکز بر صنایع محدودتر و با سودآوری بالاتر در حال تدوین است که بخشی از کار جلو رفته و به زودی تکمیل و اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره راهکارهای وزارتخانه متبوعش برای سودده کردن هولدینگ‌های زیرمجموعه صندوق‌ها، گفت: برای افزایش بهره‌وری شرکت‌های اقتصادی زیرمجموعه‌های صندوق‌ها برنامه‌هایی در دست اجرا است؛ نخستین برنامه، سالم‌سازی مدیریتی است یعنی مدیرانی که کارآمد بوده و دست‌پاک هستند و می‌توانند برنامه‌ریزی مناسبی در راستای سالم‌سازی و رفع فساد و افزایش بهره وری داشته باشند، به کار گرفته شوند.

عضو کابینه دوازدهم افزود: دومین برنامه ما برای افزایش بهره‌وری شرکت‌های اقتصادی زیرمجموعه‌های صندوق‌ها، استفاده از سیستم‌های هوش تجاری است، این موضوع موجب کاهش هزینه‌ها و رشد سودآوری می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تغییر استراتژی سرمایه‌گذاری را سومین برنامه دانست و توضیح داد: استراتژی سرمایه‌گذاری در حال تغییر است به این معنا که موضوع تمرکز بر صنایع محدودتر و با سودآوری بالاتر در حال تدوین است، بخشی از کار جلو رفته و به زودی تکمیل و اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر: ۱۲۱٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha