سومین رویداد مشاوره به کسب‌وکار ۲۰ تا ۲۴ آذرماه برگزار می‌شود

سومین رویداد مشاوره به کسب‌وکار ۲۰ تا ۲۴ آذرماه برگزار می‌شود

سومین رویداد مشاوره به کسب‌وکار از ۲۰ تا ۲۴ آذرماه سال ۱۴۰۰ در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در چهار محور برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، سومین رویداد مشاوره به کسب‌وکار از ۲۰ تا ۲۴ آذرماه سال ۱۴۰۰ در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود.

افتتاحیه این رویداد در روز ۱۶ آذر ماه و پنل های  آن در چهار روز متوالی از بیستم تا بیست‌وچهارم آذرماه در پنج محور برگزار خواهد شد.

 این محورها عبارت است از:

۱-مالی و مالیاتی: مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها، تحلیل معافیت ماده ۱۳۲، معافیت مالیاتی صادرات غیرنفتی و خدمات و تحلیل و نقد کال تراکنش‌های بانکی

۲- انتخاب بهینه و توسعه فردی مدیران: نقش مدل‌های شایستگی در انتخاب بهینه و توسعه فردی مدیران، رویکردهای نوین جذب

۳- عوامل بازدارنده بهره‌وری در کسب‌وکارهای صنعتی: عوامل اصلی پیش برنده و بازدارنده بهره‌وری کسب‌وکار مهم‌ترین راهکار بهبود بهره‌وری در کسب‌وکارهای خصوصی

۴- استفاده داده‌ها برای هوشمندسازی و بهبود کسب‌وکارها: تحول دیجیتال و هوشمندسازی کسب‌وکارها ایران و انقلاب صنعتی چهارم

۵-مدل‌های کسب‌وکار مبتنی بر فناوری‌های نوین: حکمرانی دیجیتال پیش‌نیاز مدل‌های کسب‌وکاری نوآورانه، جایگاه سرویس‌های ناب و چابک در مدل‌های کسب‌وکاری و اقتصاد باز و مدل‌های کسب‌وکاری.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.c۲bevent.ir مراجعه کنند؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸۵۷۳۲۲۱۳ و ۰۹۱۰۵۰۵۹۹۸۴ تماس بگیرند.

کد خبر: ۱۲۱٬۷۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha