۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
ضرورت رصد فعالیت‌ها در بورس
رئیس دستگاه قضا تاکید کرد

ضرورت رصد فعالیت‌ها در بورس

محسنی اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا به سازمان بازرسی و دادستانی کل کشور ماموریت داد؛ مشکلات مردم در بورس را بررسی کنند و در این خصوص شفاف سازی شود.

به گزارش بازار، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست امروز شورای عالی قضایی با اشاره به مشکلات مردم در بورس افزود: گزارش‌هایی به ما رسیده که بسیاری از مردم در سرمایه گذاری بورس با مشکلاتی مواجه شده اند که به نظر می‌رسد باید پیگیری شود.

وی گفت: سازمان بازرسی و دادستانی کل کشور موضوع بورس را بیش از این دنبال کرده اند که به نظر من کفایت نمی‌کند و باید پیگیری‌ها در این خصوص به روز رسانی شود.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: شواهد حکایت از آن دارد که روال عادی متعارف در بورس وجود ندارد بنابراین باید بررسی و تخلفاتی که احیانا صورت گرفته شناسایی شود.

محسنی اژه‌ای تاکید کرد: تعداد زیادی از مردم اعتماد کرده اند و سرمایه گذاری صورت گرفته و در حال حاضر متضرر شده اند و تقریبا هستی آن‌ها برده شده است.

رئیس قوه قضاییه گفت: سازمان بازرسی به گزارش‌های قبل اکتفا نکند و پیگیری کند تا برای مردم روشن شود که شرایط بورس به چه ترتیبی بوده است و شفاف به مردم توضیح دهید که روال بورس عادی است یا تخلفاتی صورت گرفته است.

کد خبر: ۱۲۱٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha