۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
اجرای محور چهارخطه «ملایر- خنداب»| راه فرعی ملایر به اسلامشهر آق‌گل بهسازی شود
نماینده مردم ملایر در مجلس خواستار شد:

اجرای محور چهارخطه «ملایر- خنداب»| راه فرعی ملایر به اسلامشهر آق‌گل بهسازی شود

همدان - آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اجرای محور چهارخطه «ملایر- خنداب» تاکید کرد و گفت: باید راه فرعی ملایر به اسلامشهر آق‌گل بهسازی شود.

حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر لزوم اجرای چهارخطه «ملایر- خنداب» عنوان کرد: طی نامه‌ای مکتوب از وزیر راه و شهرسازی درخواست شد نسبت به ایجاد چهار بانده ایمن و مناسب مسیر «ملایر - خنداب» به طول ۱۷ کیلومتر اقدامات لازم صورت گیرد.

وی بابیان اینکه در این درخواست عنوان شده این پروه در دستور کار مطالعات توجیه فنی و اقتصادی برای اخذ مجوز ماده ۲۳ قرار گیرد؛ گفت: محورهای حادثه خیز باید رفع نقص شوند ضمن اینکه شرایط جاده ها برای رفت و آمد بهبود یابد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه همچنین عنوان کرد: طی مکاتبه جداگانه‌ای از وزیر راه و شهرسازی بهسازی راه فرعی ملایر- اسلامشر آق‌گل و تامین اعتبار از محل ردیف بهسازی راههای کشور را درخواست کردیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: تعریض ۱۴۸ دهنه پل به میزان یک تا پنج متر با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان و شانه‌سازی، رگلاژ، اصلاح شیب شیروانی و اصلاح در این محور به طول ۳۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و روکش مسیر ملایر- اسلامشهر آق‌گل به میزان ۲۷ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان از دیگر درخواست‌ها از وزیر راه و شهرسازی در راستای بهسازی ملایر فرعی ملایر- اسلامشهر آق‌گل است.

کد خبر: ۱۲۱٬۶۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha