۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
صرافی mxc برای ایرانیان

صرافی mxc برای ایرانیان

همان طور که می دانید، امروزه با رشد گسترده ارز های دیجیتال یا همان رمز ارز ها، شاهد روی آوردن اکثر افراد مختلف به این حوزه هستیم.

به گزارش بازار، بررسی صرافی mxc برای ایرانیان: همان طور که می دانید، امروزه با رشد گسترده ارز های دیجیتال یا همان رمز ارز ها، شاهد روی آوردن اکثر افراد مختلف به این حوزه هستیم. یکی از مهم ترین نکاتی که درباره استفاده از این خدمات وجود دارد، صرافی خرید و فروش رمز ارز ها بوده که می بایست یک مجموعه ی معتبر باشد. از این رو، صرافی mxc که یکی از معتبر ترین ها در این زمینه بوده و مدت ها است که در حوزه ارز دیجیتال فعالیت دارد، یکی از بهترین گزینه های ممکن به شمار می رود. به همین خاطر، در ادامه به بررسی صرافی mxc برای ایرانیان پرداخته و سعی می کنیم نکات مفید و کاربردی درباره این صرافی نام آشنا را معرفی کنیم.

صرافی mxc برای ایرانیان

پیش از هر نکته ای شاید در کنار نام صرافی mxc، نام صرافی mexc را هم شنیده باشید. لازم به ذکر است که هر دو این صرافی ها، یک صرافی واحد می باشد. جالب است بدانید که این صرافی تا سال ۲۰۲۱ با نام mxc مشغول به کار بود و از این سال به بعد، به نام mexc تغییر پیدا کرد. بنابراین، تفاوتی بین این دو صرافی وجود نداشته و هر دو یک صرافی می باشند.

خوب است بدانید که صرافی mxc برای ایرانیان خدماتی را به صورت رسمی عرضه نمی کند. بلکه به دلیل محدودیت های بین المللی و تحریم های انجام شده، این شرکت نمی تواند خدماتی را به مشتریان کشور هایی نظیر ایران، سوریه، کره شمالی و ... ارائه دهد. البته نکته ای که در این باره وجود دارد، این است که شما می توانید بدون احراز هویت در صرافی mxc، روزانه تا سقف ۳ بیت کوین برداشت داشته باشید. برای برداشت های بالاتر از این مبلغ، می بایست به صورت رسمی و به وسیله آی پی دیگر کشور ها این کار را انجام دهید.

در نظر داشته باشید همان طور که گفته شد، ثبت نام در صرافی mxc بدون احراز هویت وجود داشته و به همین خاطر، اکثر افراد ساکن ایران به وسیله این قابلیت اقدام به ثبت نام در این صرافی می کنند. اما توجه داشته باشید که صرافی mexc، جزو صرافی های رده بالای بین المللی نبوده و امنیت آن چندان قابل اطمینان نمی باشد. بنابراین، در صورتی که قصد ثبت نام در صرافی mxc را دارید، بهتر است به صورت رسمی و با تغییر آی پی این کار را انجام دهید.

صرافی mxc برای ایرانیان

آیا صرافی mxc برای ایرانیان توصیه می شود؟

به طور کلی و با توجه به پشتیبانی و امنیت ضعیف این صرافی، بهتر است تا حد امکان از ثبت نام در این صرافی خودداری کرده و روش های دیگر را انتخاب کنید. برای مثال، شما می توانید در صرافی های بین المللی دیگری ثبت نام کرده و یا پس از ثبت نام در صرافی داخلی، با تغییر آدرس ولت خود، تمامی دارایی های خود را به صرافی بین المللی خود انتقال دهید.

در نهایت، دقت داشته باشید که در حوزه رمز ارز ها، کلاهبرداری های کلانی اتفاق افتاده که می بایست حتما پیش از انتخاب صرافی مد نظر خود، از امنیت کامل آن به طور دقیق اطمینان حاصل کنید. برای اطلاعات و مقالات بیشتر می توانید به وبسایت مجموعه ی تحلیل فردا مراجعه کنید.

کد خبر: ۱۲۱٬۶۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha