۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
رادیکال اسپرت کار برای ۲۰۲۲ ارتقا یافت
انگلیسی سوپر اسپرت قوی تر از همیشه

رادیکال اسپرت کار برای ۲۰۲۲ ارتقا یافت

شرکت خودروسازی انگلیسی رادیکال اسپرت کارز دو محصول پر فروش خود یعنی SR۱۰ و SR۳ XX از نظر فنی برای سال ۲۰۲۲ ارتقا داده که آن ها را تا سه ماه آینده رونمایی خواهد کرد.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی انگلیسی رادیکال اسپرت کارز با به روز رسانی دو محصول پر فروش خود یعنی SR۱۰ و SR۳ XX، برای سال ۲۰۲۲ آن ها را با ایمنی و عملکرد بالاتری راهی بازار خواهد کرد.

رادیکال برای نخستین بار به محصولات خود سیستمی جهت حفاظت از سر راننده به نام «هاله» اضافه خواهد کرد، این سیستم براساس ایمنی وضع شده در FIA باید برای خودروهای مسابقه ای تعبیه شود تا در صورت واژگونی ضربه به سر راننده وارد نشود. از این سیستم ایمنی در فرمول۱، فرمول۲ و فرمول۳ استفاده می شود.

البته تغییرات رادیکال برای دو محصول SR۱۰ و SR۳ XX به اینجا ختم نمی شود، بلکه این خودروساز انگلیسی با همکاری شرکت ورکز سیستم تعلیق هر دو خودرو را برای افزایش ضریب پایداری و سرعت بخشیدن به فرمان پذیری بهبود داده اند. البته رادیکال در نظر دارد تا علاوه بر این بهبود، براساس سفارش مشتری امکان اعمال تغییرات فنی روی خودرو وجود دارد. این سفارش اغلب برای ارتفاع خودرو، نرمی سواری و تغییر نرخ میرایی سیستم فنربندی انجام می شود.

علاوه بر این موضوع ساختار بدنه خودرو بر پایه آلومینیوم سبک وزن طراحی و تولید شده که عمرمفید خودرو را در کنار کاهش وزن افزایش می دهد. رادیکال برای بهبود فضای کابین ستون فرمان را به گونه ای طراحی کرده که دید بهتر برای راننده در کنار ارگونومی مناسب به همراه ارتقاء فرمان و تعبیه نوع برقی آن صورت گیرد. از سوی صندلی خودرو بزرگتر طراحی شده که سرنشین در طول استفاده راحتی سفر داشته باشد.

رادیکال SR۱۰ برای سال ۲۰۲۲ یک تغییر منحصر به فرد به خود گرفته، این تغییر شامل نصب دیسک و لنت بزرگتر است که قدرت ترمزگیری به همراه ایمنی را افزایش می دهد. قوای محرکه این خودرو موتور ۲.۳ لیتری اکوبوست فورد است که چند سال جز بهترین پیشرانه های دنیا معرفی شده بود. این خودرو می تواند در ۲.۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و نهایت سرعت حرکتی آن ۲۹۰ کیلومتر در ساعت است.

رادیکال موتورز اعلام کرده که رونمایی از دو محصول SR۱۰ و SR۳ XX تا سه ماه آینده انجام و پس از آن عرضه به بازار آغاز خواهد شد، این خودروساز تاکنون قیمت تمام شده این محصول را اعلام نکرده است.

کد خبر: ۱۲۱٬۶۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha