۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
محدودیت صادراتی به دلیل آلودگی محصولات خسارات سنگینی را به همراه دارد
نماینده مردم خمین در مجلس:

محدودیت صادراتی به دلیل آلودگی محصولات خسارات سنگینی را به همراه دارد

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: برخی محصولات کشاورزی صادراتی به روسیه به دلیل داشتن سموم بالا با محدودیت صادرات مواجه شده که خسارات جدی به تولیدکنندگان بخش کشاورزی، گلخانه ای و تازه خوری محسوب می شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا نظری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۴ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزرای بهداشت و جهاد کشاورزی، گفت: برخی محصولات کشاورزی صادراتی به روسیه به دلیل داشتن سموم بالا با محدودیت صادرات مواجه شده که خسارات جدی به تولیدکنندگان بخش کشاورزی، گلخانه ای و تازه خوری محسوب می شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس برنامه ششم توسعه و احکام دائمی مسئولیت نظارت بر مسائل بهداشتی محموله های صادراتی برعهده وزارت بهداشت است، انتظار داریم ترتیبی اتخاذ کنند تا قبل از خروج محصولات از کشور آزمایش نهایی بر روی آن ها انجام شود تا با عودت محموله ها مواجه نشویم.

وی ادامه داد: اگر اقدامات جدی در این حوزه صورت نگیرد تولیدکنندگان محصولات کشاورزی خسارات جبران ناپذیری را متحمل می شوند.

علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر، گفت: این موضوع در دستورکار کمیسیون کشاورزی مجلس قرار گرفته و در حال پیگیری آن هستند.

کد خبر: ۱۲۱٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha