۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
نمایندگان مخالف افزایش تنها ۱۰ درصد حقوق کارکنان دولت هستند
نماینده مردم اردبیل در مجلس:

نمایندگان مخالف افزایش تنها ۱۰ درصد حقوق کارکنان دولت هستند

بدری، نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: نمایندگان مردم در خانه ملت در روزهایی که آتش تورم پیوسته در حال زبانه کشیدن است، به هیچ عنوان پای این جفای آشکار در حق کارکنان دولت را امضا نمی‌کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، صدیف بدری در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۴ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به هیأت دولت گفت: در شرایطی که کماکان شاهد پرداخت‌های نامتعارف به برخی نورچشمی‌ها در شرکت‌های خاص هستیم و هراز چندگاهی حقوق‌ها و پاداش‌های نجومی، افکار مردم را آزار می‌دهد گویا دیواری کوتاه‌تر از کارمندان وجود ندارد.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متأسفانه زمزمه‌هایی از افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان در سال آتی به گوش می‌رسد، ادامه داد: این تصمیم عجولانه کاهش قدرت این قشر زحمتکش را به همراه دارد و طبقه متوسط جامعه را زمینگیر می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه اجازه ندهیم کارمندان بیش از این شرمنده خانواده خود شوند، عنوان کرد: نمایندگان مردم در خانه ملت در روزهایی که آتش تورم پیوسته در حال زبانه کشیدن است، به هیچ عنوان پای این جفای آشکار در حق کارکنان دولت را امضا نمی‌کنند.

کد خبر: ۱۲۱٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha