۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ایلام نگاه ویژه دولت را در بودجه ۱۴۰۱ می‌طلبد
استاندار ایلام:

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ایلام نگاه ویژه دولت را در بودجه ۱۴۰۱ می‌طلبد

ایلام- استاندار ایلام خواستار افزایش اعتبارات استان برای پروژه‌های مهم و نیمه‌تمام شد و گفت: تکمیل این نوع طرح‌ها نگاه ویژه دولت به ایلام را در لایحه بودجه ۱۴۰۱ می‌طلبد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در دیدار با معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن ارائه گزارشی از قابلیت ها و توانمندی های استان در حوزه های مختلف، استان ایلام را استانی با قابلیت های ویژه برای توسعه عنوان کرد.

وی، خواستار توجه بیشتر دولتمردان و اختصاص اعتبارات لازم در این خصوص به ویژه اعتبارات سال ۱۴۰۱ به استان ایلام شد.

استاندار ایلام با اشاره به رشادت ها و ایثارگری های مردم استان در دوران دفاع مقدس و پاسداری از ۴۲۵ کیلومتر مرز مشترک با عراق و بیان اینکه مردم ایلام دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند، گفت: اکنون فرصتی فراهم شده تا با افزایش اعتبارات استان بخشی از عقب ماندگی های استان در زمان جنگ تحمیلی جبران شود.

بهرام نیا، در ادامه پیگیری ها در سازمان برنامه و بودجه کشور در دیدار با عدل معاون امور زیر بنایی و تولیدی بر ضرورت توجه به تکمیل پروژه های زیر ساختی استان تاکید کرد.

بهرام نیا، ضمن تاکید بر بالفعل کردن ظرفیت‌ها و پروژه‌های کلان استان به ویژه در حوزه آب و خاک، راه‌های ارتباطی خاصه ایلام -حمیل، مهران- دهلران اندیمشک و تونل کبیر کوه، اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور، خواستار افزایش اعتبارات طرح ها و پروژه های مهم این حوزه ها شد. 

وی افزود: در حوزه آب و خاک و آبرسانی به شهرها  پروژه های مهمی در دست اقدام است که نیازمند تأمین اعتبارات ویژه برای تسریع در روند احداث است.

بهرام نیا، همچنین با اشاره به طرح‌های آبرسانی به  شهرهای ایلام، ملکشاهی و ایوان، بر ضرورت توجه بیشتر، تسریع در عملیات اجرایی و اختصاص اعتبار این پروژه ها تاکید کرد.

کد خبر: ۱۲۱٬۳۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha