۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
فناوری نوین در صنعت بیمه، نیازمند قانون جدید
عضو فعال استارتاپ‌های بیمه‌ای عنوان کرد

فناوری نوین در صنعت بیمه، نیازمند قانون جدید

ولی پور، عضو فعال استارتاپ‌های بیمه‌ای گفت: فناوری‌های نوین در صنعت بیمه، نیازمند قانون‌های جدید است که نه منابع مصرف کننده و نه کسی که کسب و کار راه انداخته را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش بازار، ولی پور  عضو فعال استارتاپ‌های بیمه‌ای افزود: در طول تاریخ بعد از آمدن فناوری‌های نوین همیشه مقاومت‌هایی شکل گرفته و ما در همه کشورها از جمله ایران این مساله را مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: این روزها وقتی می‌خواهند با فناوری‌های نوین مخالفت کنند به سمت قانون‌هایی می‌روند که مدت‌ها از تصویب شان گذشته و حالا نیاز به بازنگری دارند.

ولی پور گفت: به عنوان مثال قانون بیمه مرکزی در کشور ما بیش از ۸۰ سال پیش تصویب شده و خیلی از بندهای آن دوباره بازنگری نشده و امروز خیلی از کسب و کارهای نوین که با مدل‌های جدید خودشان سعی می‌کنند ارزش آفرینی کنند با مشکل مواجه می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر اختلاف نظرهایی وجود دارد که آیا استنادکردن به چنین قانون‌هایی به بیمه در کشور ما کمک می‌کند یا جلوی توسعه را می‌گیرد؟

این عضو فعال استارتاپ‌های بیمه‌ای افزود: باید بتوانیم برای مردم ارزش آفرینی کنیم و امروز در صنعت بیمه شاهد این ارزش آفرینی و این اتفاق خوب هستیم.

 ولی پور گفت: همه بیمه نامه‌هایی که در فضای بر خط (آنلاین) کشور خریداری می‌شود تحت نظر و اشراف کامل بیمه مرکزی است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

کد خبر: ۱۲۱٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha