۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
تخصیص ۱۳۸ میلیارد تومان برای احیای واحدهای تولیدی بخش کشاورزی در همدان
مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی همدان خبر داد:

تخصیص ۱۳۸ میلیارد تومان برای احیای واحدهای تولیدی بخش کشاورزی در همدان

همدان - ظفری، مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: امسال مبلغ ۱۳۸ میلیارد تومان برای احیای واحدهای تولیدی که نیاز به سرمایه گذاری دارند، تخصیص یافته است.

 احد ظفری در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه در سال جاری مبلغ ۱۳۸ میلیارد تومان برای احیای واحدهای تولیدی که نیاز به سرمایه گذاری دارند، تسهیلات تخصیص داده شده است، اظهار کرد: اولویت تخصیص تسهیلات با واحد هایی است که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با بیان اینکه تسهیلات به واحدهای تولیدی که زود تر به بهره برداری برسند و ایجاد اشتغال ایجاد کنند، تخصیص می‌یابد، ادامه داد: اولویت دوم با زنجیره های تولید تا مرحله فراوری است.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اولویت سوم‌تخصیص تسهیلات را گلخانه‌ها دانست و افزود: این تسهیلات ۷۰ درصد به صورت ثابت و ۳۰ درصد سرمایه در گردش است.

وی با بیان اینکه واحد هایی که به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده اند می توانند از هر دو طرح استفاده کنند، اضافه کرد: سهم اشتغال استان همدان در بخش کشاورزی دو هزار و ۶۸۹ نفر بوده که ۹۱ درصد از تعهد انجام شده است.

ظفری تاکید کرد: انتظار می رود با توجه به تسهیلات که از محل رونق تولید به استان همدان و سازمان جهاد کشاورزی تخصیص پیدا کرده، اشتغال تعهد شده در بخش کشاورزی به صورت ۱۰۰ درصد انجام شود.‌

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات پرداختی به نوع فعالیت تولیدی بستگی دارد و سقف مشخصی ندارد، ادامه داد: متقاضیان باید پرونده های خود را در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها تشکیل دهند بعد از تکمیل به مدیریت سرمایه گذاری
سازمان ارسال شود.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه ۲۴ واحد تولیدی که به خاطر کرونا و مخاطرات بخش کشاورزی از چرخه تولید خارج شده بودند با دریافت تسهیلات سرمایه در گردش به فعالیت خود بازگشتند، اضافه کرد: این واحد ها همه بخش ها را شامل می شد اما بیشتر صنایع تبدیلی بودند.

کد خبر: ۱۲۱٬۲۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha