۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
سایت خرید تتر در ایران

سایت خرید تتر در ایران

بیت کوین، اتریوم و تتر از جمله رمز ارزهای ارزشمند بازار از نظر مارکت کپ هستند.

به گزارش بازار، بیت کوین، اتریوم و تتر از جمله رمز ارزهای ارزشمند بازار از نظر مارکت کپ هستند. اما نکته‌ی مهمی که در میان این ۳ ارز دیجیتال وجود دارد این است که تتر (tether) کاربردی کاملا متفاوت نسبت بیت کوین و اتریوم دارد. تتر در واقع از خودش شبکه‌ی بلاک چین (blockchain) ندارد و به جایش بر روی شبکه اتریوم به عنوان یک توکن لایه دوم قرار دارد. اگر موافق باشید در این مقاله در مورد تتر، کاربردهای آن و نحوه خرید تتر صحبت کنیم.

تتر (USDT) چیست؟

تتر در سال ۲۰۱۴ با نام real coin بر بستر شبکه omni عرضه شد و بعدها نام این کوین به تتر تغییر کرد. تتر یک تفاوت بزرگ با بیشتر کوین‌های موجود در بازار کریپتوکارنسی دارد و آن هم قیمت پایدار آن است. تتر (USDT) پشتوانه‌ی دلاری دارد و دقیقا به همین خاطر است که قیمتش همیشه ثابت و برابر با یک دلار است. بنابراین برخلاف رمز ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، آواکس و… که قیمتشان متغیر است و بر اساس عرضه و تقاضا قیمتشان مشخص می‌شود، نمی‌توان بر روی تتر سرمایه‌گذاری خاصی داشت.  

کاربردهای تتر چیست؟

از عواملی که در دنیای سرمایه‌گذاری و تریدینگ مورد نیاز ماست، سیو سود است. برای مثال فرض کنید بر روی قیمت ۴۰ هزار دلار بیت کوین خریداری کرده‌اید و الانکه قیمت بیت کوین ۶۰ هزار دلار شده است می‌خواهید آن را بفروشید تا سود خود را رزرو کنید. به همین خاطر دارایی خود را تبدیل به تتر می‌کنید تا ارزش دارایی شما ثابت بماند.

کاربرد دیگر تتر در انتقال دارایی‌هایتان به صرافی‌های دیگر است. فرض کنید قصد دارید در یک صرافی خارجی مانند بایننس خرید ارز دیجیتال انجام دهید. اما به دلیل اینکه صرافی مقصد از شما ریال دریافت نمی‌کند، مجبور به انتقال ارز دیگری هستید. بنابراین متناسب با ریالی که دارید اقدام به خرید تتر می‌کنید و پس از آن مقدار تتر خود را به جای ریال به صرافی مقصد می‌فرستید. البته یک نکته‌ی بسیار مهم در رابطه با استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی این است که متاسفانه ریسک معاملات در این صرافی‌ها بسیار زیاد است و امکان اینکه پول شما در این صرافی‌ها بلوکه شود وجود دارد. پس چاره چیست؟ پاسخ واضح است شما باید خرید تتر و هر ارز دیجیتال دیگری که می‌خواهید معامله کنید را در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی انجام دهید.  

بهترین صرافی خرید تتر 

بهترین سایت خرید تتر که می‌توانید از آن به عنوان یک پلتفرم معاملاتی مطمئن و کاملا ایمن استفاده کنید، صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال اوکی اکسچنج است. این مجموعه بیش از ۴ سال است که به ایرانیان خدمت رسانی می‌کند و موفق به کسب مجوز دانش بنیان شده است. خیلی‌ها با این سوال که آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است یا خیر به این پلتفرم مراجعه می‌کنند؛ اما واقعیت این است که صرافی‌ها به دلایلی مانند حفظ امنیت کاربرانشان ضمن مراحل ثبت نام احراز هویت نیز می‌خواهند. برای اینکه از خدمات این صرافی استفاده کنید به ترتیب مراحل زیر را پیش روید.

جست و جوی نام اوکی اکسچنج و ورود به وب سایت آن

کلیک بر روی دکمه‌ی ثبت نام

ثبت شماره موبایل و کارت ملی

مراجعه به بخش تبادل سریع (با بیش از ۴۰۰ توکن و رمز ارز گوناگون)  

شارژ ریالی کیف پول اوکی اکسچنج

جست و جوی نام ارز مدنظرتان مانند USDT

خرید تتر

تمام!

به همین راحتی می‌توانید تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری را که می‌خواهید خریداری کنید. اما چه ویژگی‌هایی اوکی اکسچنج را برای کاربران ایرانی منحصر به فرد کرده است؟

امکان واریز و برداشت ریالی 

دارا بودن دو بخش تبادل سریع و تریدر

نمایش نمودار قیمت ارز دیجیتال مورد نظرتان

کسب درآمد از طریق کد رفرال

نرم افزار خرید و فروش ارز دیجیتال حرفه‌ای و کاربر پسند

و…

به خاطر همین دلایل این صرافی جزو بهترین‌های ایران و جهان است و هر لحظه به طرفدارانش افزوده می‌شود. جالب است بدانید صرافی‌های دیگر هر کدام قیمت دلخواه خودشان را برای این رمز ارز در نظر می‌گیرند ولی اوکی اکسچنج همیشه بهترین قیمت خرید تتر و دقیقا متناسب با قیمت لحظه ای دلار را در اختیار شما قرار می‌دهد. به عنوان نکته‌ی آخر راجع به این صرافی باید به این نکته اشاره کنیم که علاوه بر خرید رمز ارز در این پلتفرم شما قادر به فروش ارز دلخواهتان مانند فروش تتر هستید. سپاس از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید؛ با آرزوی موفقیت و کسب سودهای فراوان برای شما.

کد خبر: ۱۲۱٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha