همایش بین‌المللی مدیریت فناوری و نوآوری برگزار می‌شود
با حمایت و میزبانی پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت؛

همایش بین‌المللی مدیریت فناوری و نوآوری برگزار می‌شود

یازدهمین همایش بین‌المللی و پانزدهمین همایش ملی مدیریت فناوری و نوآوری ۱۷ و ۱۸ آذرماه در محل پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، این کنفرانس با شعار رشد اقتصادی دانش‌بنیان با حضور جمعی از استادان و متخصصان حوزه مدیریت فناوری و نوآوری، مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی و صنعتی، توسعه‌دهندگان کسب‌وکار، سرمایه‌گذاران، شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاهیان به مرور آخرین مسائل و دستاوردها می‌پردازد.

در این کنفرانس، نشست تخصصی با موضوع «توسعه فناوری در صنعت نفت» با توجه به رویکرد صنعت نفت در توسعه فناوری و نقش‌آفرینی زیست‌بوم نوآوری کشور نیز برگزار خواهد شد.

جزئیات سخنرانی‌های کلیدی، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها و دیگر برنامه‌های این رویداد معتبر بین‌المللی در سایت کنفرانس به نشانی WWW.CONFERENCE.IRAMT.IR اطلاع‌رسانی شده است.

به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا برنامه‌ای جانبی با عنوان GAPMIT تدارک دیده شده که در آن شرکت‌کنندگان همایش می‌توانند با هماهنگی و رزرو قبلی از این طریق فرصت دیدار، مشاوره مجازی با خبرگان و استادان جامعه مدیریت فناوری و نوآوری و متخصصان بهره‌مند شوند. این گزینه به‌صورت آنلاین در سایت کنفرانس بارگذاری شده است.

کد خبر: ۱۲۱٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha