۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو تحویل فوری

فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو تحویل فوری

مجموعه‌هایی که طرح‌های فروش اقساطی خودرو ارائه می‌کنند، برای جذب مشتری با یکدیگر رقابت دارند.

به گزارش بازار، مجموعه‌هایی که طرح‌های فروش اقساطی خودرو ارائه می‌کنند، برای جذب مشتری با یکدیگر رقابت دارند. اما واقعیت این است که در بازار خودرو نمی‌توان صرفا با وعده و وعید یا تبلیغات دهن پر کن، مشتریان وفادار پیدا کرد، چداکه اگر خدمات مناسبی ارائه نشود و موسسه به همه تعهدات خود در قبال فروش اقساطی خودرو عمل نکند، این تبلیغات سو دهان به دهان در بازار خودرو می‌گردد و حتی فضای مجازی را نیز نسبت به آن موسسه بدگمان می‌کند.

بنابراین شرایط اقتصادی مردم به‌گونه‌ای است که هرگز بابت خریدهای بزرگی مانند خرید خودرو، خانه، باغ و ... ریسک معامله با یک مرکز ناشناسی که اسم و رسم، آدرس دفتر و سابقه معاملاتی مشخصی ندارد را نمی‌پذیرند. اینجاست که وجود یک مجموعه فروش اقساطی خودرو معتبر و خوشنام، نقش مهم و سازنده‌ای ایفا می‌کند.

شما می توانید همین حالا برای دریافت خودرو به صورت اقساطی با سرچ کلمه سایاخودرو در گوگل وارد سایت شوید و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو چقدر سرمایه لازم است؟

فروش اقساطی خودرو در سایاخودرو

علی‌رغم توضیحاتی که گذشت، هنوز معدود افرادی هستند که به علت سن و سال کم و نداشتن آگاهی کافی، تحت تاثیر فریب موسسات لیزینگی غیرمجاز قرار می‌گیرند.

این افراد به امید ماشین‌دار شدن با طناب پوسیده عده‌ای کلاهبردار، توی چاه می‌روند و متاسفانه مدتی بعد، موسسه غیرمجاز پس از اینکه دار و ندار مشتری را از آن خود کرد، فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد.

اما این همه ماجرا نیست. اگر با موسسات مطمئنی مانند سایاخودرو وارد معامله شوید، برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو، خیالتان راحت است که اولا با مرکز با سابقه‌ای مواجه هستید که در طی سال‌ها فعالیت خود، صدها معامله موفق را به ثمر رسانده است، ثانیا شرایط را طوری برای شما فراهم می‌کند که با هر میزان سرمایه، هر سطح درآمد و هر شغلی، بتوانید در طرح‌های مختلف شرکت کنید.

بنابراین اگر پس‌انداز اندکی در حسابتان موجود است، اما با شرایط سایاخودرو وسوسه شده‌اید که صاحب یک خودروی مدرن شوید، نگران نباشید. کافی است شرایط خودرو را برای کارشناسان فروش این مرکز که همه روزه آمادگی ارائه مشاوره رایگان به هموطنان سراسر کشور را دارند، تماس بگیرید و از آن‌ها راهنمایی بگیرید. این مشاوران به شما خواهند گفت که چگونه می‌توانید با سرمایه اندک، سطح زندگی و معیشت خود را ارتقا دهید و صاحب یک خودرو مدرن شوید.

سایا خودرو کدام خودروها را با شرایط ویژه واگذار می‌کند؟

فروش اقساطی خودرو

حتما شما هم در مناسبت‌های متعددی مانند اعیاد مذهبی، شب یلدا یا سال نو با طرح‌های فروش اقساطی خودرو که توسط برخی مجموعه‌ها و شرکت‌ها اعلام می‌شود، مواجه شده‌اید.

اکثر این طرح‌ها دارای محدودیت‌هایی هستند، از جمله این‌که فقط تولیدات یک کمپانی خودروسازی ایرانی را شامل می‌شوند و یا اینکه خودروهای درجه  B و C را عرضه می‌کنند و به همه سلایق فکر نمی‌کنند.

اما سایاخودرو گنجینه‌ای ارزشمند از بهترین شرایط برای فروش خودرو قسطی فراهم آورده است، به طوری که شما هم می‌توانید محصولات ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو و بهمن موتور را به صورت قسطی دریافت کنید و هم در طرح‌های فروش اقساطی کرمان موتور و حتی خودروهای پرطرفدار چینی و کره‌ای شرکت کنید.

به این ترتیب فروش اقساطی فیدلیتی، النترا، دنا پلاس، پژو ۲۰۰۸، شاهین، چانگان و خلاصه هر خودرویی که در جاده‌های کشورمان می بینید، دیگر یک رویا نیست.

شرایط ویژه سایا خودرو برای فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو از سوی سایا خودرو، بهترین فرصت برای ماشین‌دار شدن است. به طوری‌که می‌توانید از مزایای زیر برخوردار شوید:

تحویل فوری و آنی خودرو

خرید اقساطی ماشین با هر میزان سرمایه

تنظیم قراردادهای شفاف از سوی سایا خودرو

دریافت مشاوره رایگان از سوی کارشناسان مجرب پیش از خرید

تعیین میزان مبلغ اقساط و بازه زمانی بازپرداخت با توجه به توان مالی مشتری و با هدف عدم ایجاد اختلال در زندگی مالی خانوادگی خریدار

فروش اقساطی خودرو به قیمت واقعی و به دور از سودهای بی حساب و کتاب

امکان خرید اقساطی تمامی خودروهای ساخت داخل

امکان خرید اقساطی پرطرفدارترین خودروهای خارجی

ثبت سند به نام خریدار پس از طی شدن مراحل معمول اداری

کلام آخر

در شرایطی که قیمت‌ها به سرعت نور سیر صعودی را طی می‌کنند، خرید اقساطی خودرو آن هم از یک مرکز معتبر، بهترین گزینه‌ای است که پیش روی شما قرار دارد. سایاخودرو، مطمئن‌ترین مجموعه فروش اقساطی خودرو آمادگی دارد تا با بهترین خدمات و مزایا، رویای ماشین‌دار شدن شما را محقق کند. با ما تماس بگیرید.

منبع: sayakhodro.com

کد خبر: ۱۲۱٬۱۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 7
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      19 2
      سایا خودرو دروغ میگوید من خودم چند بار باشاره که از گوگل در آوردم زنگ ردم ۱۵دقیقه پشت خط نگهت میدارد بعد قطع میشود فکر کنم با مخابرات قرارداد دارد اینم یه جور لیزینگ دیگری ایست
      • ناشناس IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
        4 2
        نه اتفاقا من درخواست خودرو داشتم همکارانشان بارها پیگسری کردند کار بنده رو
    • هادی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      6 0
      سلام من هر روز زنگ میزنم ولی کسی پاسخ گو نیست
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
      2 1
      ما که هر چه تماس میگیریم کسی پاسخگو نیست چه برسه خریدخودرو
    • ع داوری IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      9 1
      سلام دوستان تماس نگیرید هزینه تلفن از جیبتان رفته....پول اضافی دارین و فرصت و بیکار هستید تناس ب ..جهت اطلاع یا علی
    • حسین IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      4 3
      با سلام. من هم چند باری با شماره که منتشر کردند تماس گرفتم بعد از کلی انتظار نفر دوم که میشم تماس قطع میشه.هر بار هم که تماس گرفتم باز نزدیک نوبتم با کلی انتظار تماس قطع میشه.واقعا که
    • علی نعمتی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      5 2
      آیا ماشین های چینی و یا کره ای هم بصورت اقساط و بدون پیش پرداخت واقعا صحت دارد و یا خیر