۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
۳۶۸ پورت تلفن ثابت در پنج روستای کردستان ایجاد شد
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

۳۶۸ پورت تلفن ثابت در پنج روستای کردستان ایجاد شد

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به نیاز روز افزون مردم به منظور بهره مندی از خدمات تلفن ثابت، گفت: ۳۶۸ پورت تلفن ثابت در پنج روستای کردستان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار داشت: از آنجایی که تلفن ثابت یکی از مقرون به صرفه ترین سرویس های مخابراتی همراه با پایداری ارتباط است، شرایط لازم برای ارائه آن به مشتریان در اکثر نقاط استان فراهم است.

وی با بیان این مهم که توسعه و ایجاد زیرساخت های تلفن ثابت در روستاهای استان بر اساس استاندارهای آماری در دستور کار مخابرات منطقه قرار دارد، گفت: در همین راستا گام های بلندی در راستای اجرایی نمودن آن برداشته شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: توسعه پورت های تلفن ثابت در روستاهای کال علیا از توابع شهرستان مریوان، زرینه از توابع شهرستان دیواندره، مرخوز و صالح آباد از توابع شهرستان سقز و ترخان آباد بانه نمونه بارز این اقدامات است.

وی به اجرای این پروژه در حوزه سوئیچ با هدف افزایش پورت های تلفن ثابت اشاره داشت و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۳۶۸ پورت تلفن ثابت به ظرفیت موجود در روستاهای مذکور اضافه شده است.

حکمت با اعلام اینکه اجرای این طرح شرایط پاسخگویی به نیازهای مخابراتی و بهره مندی تعداد قابل توجهی از ساکنینِ نقاط روستایی از خدمات و سرویس های تلفن ثابت را فراهم آورده است، بیان کرد: ارائه خدمات همسان به مشتریان در تمام حوزه ها به ویژه در حوزه تلفن ثابت از جمله استراتژیهایی است که به آن توجه داریم.

وی بیان کرد: هم اکنون بیش از ۵۹۴ هزار و ۶۰ پورت تلفن ثابت منصوبه در استان کردستان وجود دارد که تعداد بیش از ۵۱۴ هزار و ۶۴۳ شماره آن به متقاضیان واگذار شده است.

وی همچنین تعداد روستاها و اماکن دارای ارتباط تلفن خانگی در استان یک هزار و ۵۰۲ مورد اعلام کرد.

کد خبر: ۱۲۱٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha