۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
نگاهی به روند اونس طلا

نگاهی به روند اونس طلا

در حال حاضر، معامله گران و فعالان بازار همچنان پیگیر اخبار مربوط به نوع جدید ویروس کرونا اومیکرون هستند و تاثیر بالقوه آن را بر اقتصاد جهانی ارزیابی می کنند.

به گزارش بازار، معاملات آتی اونس طلا روز گذشته تحت فشار قرار گرفت که از جمله دلایل آن می توان به تغییرات بازدهی خزانه داری و دلار آمریکا اشاره کرد. یکی دیگر از عوامل افت قیمت طلا، اظهارنظرهای تندروانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو امریکا است که نشان داد سیاستگذاران مایل اند در جهت مهار تورم افسار گسیخته، سیاست های انبساطی را با سرعت بیشتری کاهش دهند.

در حال حاضر، معامله گران و فعالان بازار همچنان پیگیر اخبار مربوط به نوع جدید ویروس کرونا Omicron هستند و تاثیر بالقوه آن را بر اقتصاد جهانی ارزیابی می کنند هرچند به نظر نمی رسد فعلا اطلاعات کافی برای تصمیم گیری دقیق در دسترس باشد. بزرگترین نگرانی بازار این است که ممکن است واکسن های فعلی در مقابل گونه جدید موثر باشند که تاکنون این موضوع اثبات نشده است.

از دیدگاه فنی در سناریو نزولی تثبیت زیر ۱,۷۸۰ منجر به حرکت به سمت ۱,۷۶۰ خواهد شد و حمایت بعدی ۱,۷۵۷ روی سطوح فیبوناچی است و آخرین سطح هم حوالی ۱,۷۲۰ قابل تعریف است. در سناریو صعودی تثبیت روی ۱,۷۸۰ به حرکت کوتاه مدت تا محدوده ۱,۸۲۵ منجر خواهد شد.

نگاهی به روند اونس طلا

کد خبر: ۱۲۰٬۹۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha